bbmw Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Da var bilen solgt til Haakjin på forumet Bilen er nå på vei oppover til Kristiansund, håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Beklager dårlige bilder folkens. Det var så mye som var i veien. Skal se til helgen om garasje eiern har fått ryddet vekk noe, at eg får kjørt ut bilen og tatt noen bilder i sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Får du den til kristiansund så gir jeg deg 18000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 PM Sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Får du den til kristiansund så gir jeg deg 18000 Hei, har prøvd å sendt PM. Men ser ikke ut at det fungerer Men kan ikke du ringe meg? Så skal vi nok bli enige Skulle helst hatt et svar innen kl 12 imorgen.. Mvh Bjarne tlf: 41686630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå