bmwkizn Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Ønsker å bytte mine 8*18" M5 felger i noen andre felger til E39. Gjerne med dekk. 17" og oppover er av intresse. Disse har E39 senterhull, Men følger med senterringer for å passe E60/E61. Felgene er helt nye i eske. ET 18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Ingen som vil bytte til seg noen pene 18" hjul? De blir montert på min bil over helgen hvis ingen biter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raytech76 Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Vi har vel kanskje en avtale på gang her? Skal ut og ordne bilder jeg. Husk at dekkene på mine MÅ byttes. Helt kanslitte dekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Jepp. Så det sto det i annonsen venter på bilder jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raytech76 Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Dataproblemer.........Sender du meg tlfnr på PM så smser jeg bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_holandsli Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Hei Du er ikke inntrisert i å selge felgen? Hvor mye du skal ha for de. Mvh Runar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 HeiDu er ikke inntrisert i å selge felgen? Hvor mye du skal ha for de. Mvh Runar Nei beklager. de ligger KUN ute for lufting av evt bytte. Blir de ikke byttet i noe andre felger, så blir de montert på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå