M30bXx Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 sitter å kjeder meg for tiden, og lurer på om jeg skal begi meg ut på skifte av analog klokka. har en obc liggende av store typen(65 81 8351 055) trur jeg har fått med meg at jeg trenger å ta ut hele led.nettet ny lysspak(for fjern styring av obc?) selve obc, led,nett til temp.føler pluss følern? er det noe jeg glemmer her veit at jeg må omprogramere obc til å passe min type bil, med mindre jeg har chip på mitt speedometer( 1993mod e34) har digitalt km stand rett under km/h , og ett mindre display under som viser (!) hvem gir osv. er dette det samme som check kontroll panelet til e34? fått for meg at hofstad har endel peiling på dette. i min bil er kun analog og 3kabler fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 btt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 ingen som har gjort dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå