Jump to content

Rockford T2 12 til salg bytte mot felger/annen bilstero

Recommended Posts

Posted

Hei har en rockford t2 12 basser m kasse . bassworx,

for de som er kjent med disse elementene vet de er heeeelt råe:D

skulle hatt noen nye felger til e30 min (boltsirkel er 4'100)

bare komme med forslag til bytte :D

Size:

12"

Impedance (OHMS):

2-ohm or 4-ohm

Power Handling:

1000 RMS (2000 Peak)

Motor Size:

304 oz. triple stacked

Voice Coil Diameter:

4" anodized aluminum

Speaker Connector:

Dual 8 AWG slot load

Mounting Depth:

8.875"

Rec. Sealed Enclosure:

n/a

Rec. Vented Enclosure:

2.25 cu. ft. (63.72 liters)

Tuning Frequency(vented):

40 Hz

Weight

59 Lbs. (26.8 Kg.)

nxnn6dzfc3dzyq88270e.jpg

Posted

ok, synes det er litt mye å betale for brukt subb, har selv hatt 2 stk slike tidligere og de spiller jævlig bra, brukte 2 stk 1501db mono blokker fra power serien til å drive dem, har enda den ene forsterkeren liggende så tenkte det hadde vært greit å få brukt den igjen.... jeg ga bort den ene og solgte den andre for 2000,- det er vel noen år sden nå..

jeg kan by deg 1500,- men det synes du sikkert er for lite!!! jeg har gitt opp å kjøpe nytt for du får jo ingen ting igjen når du skal selge/bytte....

Posted

1500 blir nokk litt lite ser du. elementet er vell 3-4 månder gammelt. å det er sant det du sier at ikke er noe vits å kjøpe nytt. men da beholder jeg den heller selv en å tape masse penger på den.

Posted

jepp, den er god.. når det ikke er gammlere en 3-4 måneder er kanskje ikke 3000,- så mye, det er vel under halv pris tipper jeg... hva er grunnen til at du har planer om å selge? jeg brukte den ene i reservehjul brønnen på en E38 jeg hadde for noen år siden, platen som subben er festet i ble bytta mot en 25mm MDF plate fordi plata på bildet revna, så det er bra med krefter i subben :-) og det ble lagt et pleksiglass over som bagasjeroms matta lå på.. ble faktisk meget bra lyd i bilen, brukte vanlig glava isolasjon som demping i hjul brønnen.....

t8atzewx9vvymkmnjmvk.jpg

Posted

nei jeg solgte ett annet anlegg jeg hadde ett gz anlegg. han fyren som kjøpte det hadde ikke alle pengene så jeg fikk det som delbet.ble jo ganske kult det der da ;)