steff Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Hei! Hva trenger man for å diagnoseringsverktøy for en BMW E53 X5, 2005 mod 3,0d? Skal brukes til å lese feilkoder og slette disse. PC? Program? Kabel? Takk på forhånd Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 dersom den bare skal lese og slette feilkoder kan du bruke en hvilken som helst feilkodelser som fungerer med OBDII. Skal jeg ikke påstå at den til biltema fungerer noe særlig, men de har en slik en til 800.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steff Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Okei, takk skal du ha! Men om man vil gjøre mer, hva trenger man av program til pcn å kabel? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 jeg er sånn passe fornøyd med kablen fra bavarian technic(bildiagnose.no) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 det spørs bare hvor mye penger du vil bruke.. det eneste (min mening) som duger til å gjøre ALT med, er origianalt fra bmw. det koster masse. og siden du må spørre om hva du skal ha, så tror jeg du kommer langt med en feilkodeleser. problemet med andre diagnoseapparater er at de virker til noe, men ikke alt. og ikke til alle biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå