RobertS Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Hei jeg lurer på hvor bensinfilteret sitter orginalt på en s50b30 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 under bilen. m50 for eks har på motorfestet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Under bilen ja, ca med føttene til føreren om jeg husker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertS Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 kan jeg plasere bensinfilteret på motorfestet på s50 motoren også? med de samme festene som på m50en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 er ikke samme typefilter. men går fint å bruke filteret som sitter der fra før så bare å koble på bensinslangene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå