///Thomas Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Lufter interessen for salg av denne da jeg drukner i andre hobbyer for tiden.... Kjempeartig leketøy som går som ei kule.... Det er ca. 80 hester på denne balja.. Bare å trykke speeden i bånn så har du 42 knop... Denne vannjetten som man kan stå eller sitte på kne på er mye gøyere enn disse svære scooterene som man sitter på..... Dette er kun ett leketøy, og man kan gjøre masse triks med den, bare å øve Har også liggende nytt dysesett til verdi av 1000,- som gir denne ennå bedre respons og moment... Selges billig for 25.000,-, garantert mye morro for pengene... Tlf: 99425818 eller PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Sa jeg forresten at denne er fryktelig morsom?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Kan være intr. vet du antall gangtimer på denne? Hvordan er standen? På motor og skrog? Tar du den opp etter vert bruk, evt ferskvannskjører du den ? eller har du flytedock. Svar gjerne på PM. Er meget intr om du har muligheten for og hjelpe til med frakt til Ålesund. Mvh. Kjellke Tlf: 99332300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Kan være intr. vet du antall gangtimer på denne? Hvordan er standen? På motor og skrog? Tar du den opp etter vert bruk, evt ferskvannskjører du den ? eller har du flytedock. Svar gjerne på PM.Er meget intr om du har muligheten for og hjelpe til med frakt til Ålesund. Mvh. Kjellke Tlf: 99332300 Vet ikke antall gangtimer, men sviver fint og er ingen ulyder... Eneste som kanskje bør byttes før sesongen er batteriet... biltema har dette for 3-400 kr... Fikk vel bare brukt den 2 ganger forrige sesong, men da ladet jeg den opp begge ganger før bruk, og da var det ikke noe problem.. Har alltid kjørt gjennom ferskvann og spylt av saltvann og sprayet maskin med wd-40 etter bruk, dette har både jeg og forrige eier gjort (ca. 4-5 år tilbake i tid) Har hatt den på henger og den har bare vært i vannet når den er blitt kjørt. Kan alltids levere den på en palle på nærmeste godssentral for frakt, men foretrekker jo gjerne at du kommer å tar en titt og prøver den først... Kan evnt. sende flere bilder hvis du sender mailadresse.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Send gjerne flere bilder på Kjellke@live.no . Er litt intr, men om standen er god og det er ingen skader, samt riklig med bilder blir det nok enklere og billigere for meg og stole på innstingtet og kjøre på henger følger vell ikke med? Frakt kommer vell ikke på så alt for mye vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Send gjerne flere bilder på Kjellke@live.no . Er litt intr, men om standen er god og det er ingen skader, samt riklig med bilder blir det nok enklere og billigere for meg og stole på innstingtet og kjøre på henger følger vell ikke med?Frakt kommer vell ikke på så alt for mye vil jeg tro Tror jeg har fått slettet en del av de bildene jeg hadde, men får ta noen nye når jeg skal opp der den står vinterlagra en dag.... Frakt er vel for 1000-1500 vil jeg tippe uten at jeg vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Ser frem til bilder:) Har en bil som skal selges så får vi se om jeg har råa til og koste på meg denne samt holde prosjektet oppe og går:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Har utrolig troa nå, ser frem til bilder, så får vi se om vi kan bli enige om noe Må ha meg ett leketøy til sommern;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 PUMP IT UP!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Da har jeg fått tatt hjem jetten. Fikk vasket over den og hadde en oppstart etter vinteren. Alt funket som det skal, bortsett fra at batteriet som var tomt . Satser på at det bare er å lade opp igjen. Klar for salg Skal ta noen bilder i morgen å sende deg "kjelke"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Den er grei, men jeg må desverre si det ikke blir noe kjøp av vannjet på meg av økonomiske grunner :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Selges nå med nytt batteri og ferieklar, løp å kjøp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå