Gå til innhold

'96 Kawasaki SXI 750 Vannjett


///Thomas
 Share

Anbefalte innlegg

Lufter interessen for salg av denne da jeg drukner i andre hobbyer for tiden....

Kjempeartig leketøy som går som ei kule....

Det er ca. 80 hester på denne balja..

Bare å trykke speeden i bånn så har du 42 knop... :twisted:

Denne vannjetten som man kan stå eller sitte på kne på er mye gøyere enn disse svære scooterene som man sitter på..... Dette er kun ett leketøy, og man kan gjøre masse triks med den, bare å øve :wink:

8a882am022d0h2f38pdg.jpg

Har også liggende nytt dysesett til verdi av 1000,- som gir denne ennå bedre respons og moment...

Selges billig for 25.000,-, garantert mye morro for pengene...

Tlf: 99425818 eller PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være intr. vet du antall gangtimer på denne? Hvordan er standen? På motor og skrog? Tar du den opp etter vert bruk, evt ferskvannskjører du den ? eller har du flytedock. Svar gjerne på PM.

Er meget intr om du har muligheten for og hjelpe til med frakt til Ålesund.

Mvh. Kjellke

Tlf: 99332300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være intr. vet du antall gangtimer på denne? Hvordan er standen? På motor og skrog? Tar du den opp etter vert bruk, evt ferskvannskjører du den ? eller har du flytedock. Svar gjerne på PM.

Er meget intr om du har muligheten for og hjelpe til med frakt til Ålesund.

Mvh. Kjellke

Tlf: 99332300

Vet ikke antall gangtimer, men sviver fint og er ingen ulyder... Eneste som kanskje bør byttes før sesongen er batteriet... biltema har dette for 3-400 kr...

Fikk vel bare brukt den 2 ganger forrige sesong, men da ladet jeg den opp begge ganger før bruk, og da var det ikke noe problem..

Har alltid kjørt gjennom ferskvann og spylt av saltvann og sprayet maskin med wd-40 etter bruk, dette har både jeg og forrige eier gjort (ca. 4-5 år tilbake i tid) Har hatt den på henger og den har bare vært i vannet når den er blitt kjørt.

Kan alltids levere den på en palle på nærmeste godssentral for frakt, men foretrekker jo gjerne at du kommer å tar en titt og prøver den først...

Kan evnt. sende flere bilder hvis du sender mailadresse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Send gjerne flere bilder på Kjellke@live.no . Er litt intr, men om standen er god og det er ingen skader, samt riklig med bilder blir det nok enklere og billigere for meg og stole på innstingtet og kjøre på:-) henger følger vell ikke med?

Frakt kommer vell ikke på så alt for mye vil jeg tro

Tror jeg har fått slettet en del av de bildene jeg hadde, men får ta noen nye når jeg skal opp der den står vinterlagra en dag.... Frakt er vel for 1000-1500 vil jeg tippe uten at jeg vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har jeg fått tatt hjem jetten. Fikk vasket over den og hadde en oppstart etter vinteren. Alt funket som det skal, bortsett fra at batteriet som var tomt :( . Satser på at det bare er å lade opp igjen. Klar for salg :wink:

Skal ta noen bilder i morgen å sende deg "kjelke"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...