Torek Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Selger min Facelift-A4 ene og alene grunnet førerkortbeslag. Minus med bilen: 1. Jeg må selge den. 2. Airbaglampa lyser. Litt rask info: - Komplett servicehefte - 181 000 km - Godkjent senket 40/40 (i tillegg 15mm senkeskåler foran slik at det er ganske likt foran vs. bak) - Godkjent med 18" felger - Sport utgave: Dvs. S4 interiør, S4 ratt, 180 hk org. - Symphony høyttaleranlegg (det beste Audi hadde å oppdrive på den tiden) - Steg 3 fra TS-Racing = Chip, 2,5" effektanlegg, og filter (ca. kr.27.000,-) - M3-list/spoiler på bakluke - Årsavgift 2010 betalt - Slissa bremseskiver foran Sommerhjul: 8,5x19" BBS CH (liiiiten sprekk i innsida på ene felgen og utslitte dekk) Vinterhjul: 8,5x17" 3-delte Lorinser (dårlig klarlakk på dem) + org. skvipet i 15" og ett-eller-annet. Bilen fungerer SUPERT og tar seg veldig godt frem med Quattro'n. Bruker ikke olje. Entusiasteid av iallefall 3 siste eiere. Tror bilen i alt har hatt 4 eiere medregnet meg. Jeg råner ALDRI, så denne er hovedsaklig brukt til pendling/langkjøring mellom Trysil-Oslo og tilbake. Bilen har UTEN UNNTAK blitt kjørt på maks 2000-2500 rpm før den har fått normal arb.temp og nesten alltid fått stå og gå litt på tomgang før den stoppes. Ellers så er den vasket utv. og vasket+støvsugd jevnlig. PENT behandlet! Pris: kr.160.000,- med alle felga Skulle det ellers være noen spørsmål, SHOT! Edit: Bilder er kanskje greit, hehe.. VINTERMODUS: Org. skvipet: INTERIØR: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Bilen har UTEN UNNTAK blitt kjørt på maks 2000-25000 rpm før den har fått normal arb.temp og nesten alltid fått stå og gå litt på tomgang før den stoppes. Ellers så er den vasket utv. og vasket+støvsugd jevnlig. PENT behandlet! 25000RPM er litt drøyt men ellers veldig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Når du kjører i 90 km/t så ligger den rett over 2000 rpm. Derfor er det IKKE drøyt. Selv om det er Audi så er bilen laget for å brukes av Ola Nordmann, så de fleste A4 turbo har nok blitt dratt lenger på kald motor enn hva denne har blitt i mitt eie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Når du kjører i 90 km/t så ligger den rett over 2000 rpm. Derfor er det IKKE drøyt. Selv om det er Audi så er bilen laget for å brukes av Ola Nordmann, så de fleste A4 turbo har nok blitt dratt lenger på kald motor enn hva denne har blitt i mitt eie. Meget pen bil og lykke til med salg! Hvis du ser hva du har skrevet i annonsen så skjønner du kommentaren til Margeir Du har skrevet 25.000 RPM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 2000rpm er ikke drøyt nei, kompis av meg har en A6 1.8T RS6 look en veldig god bil å kjøre.. Men 25.000Rpm er litt drøyt sorry for O.T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Haha. I svarte. Sorry, Margeir! Takk for at du og Wendel gjorde meg oppmerksom på det Ja, bilen er veldig god å kjøre. Det er forresten shortshift på kjerra óg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Hvor i Hedmark holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Engerdal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå