jall Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Lurte egentlig på om Nr 8 og 9 på denne tegninga er akkurat samme ringene? For jeg finner kun nr 9 i prislista hos GS. Og det står forresten på noen andre flenser der nå, med 2 hull i, istedenfor 3 som vist på tegning. Men det skulle da vel ikke ha noe og si? Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jall Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Bump forresten.. Er det et kjent problem at disse detter av? Alle 3'ene jeg har kjøpt har manglet disse Prøvde og fikse det med noe aluminiums teip eller noe liknende...funkar da, hehe...men vil egentlig ha det i orden.. Tror dette er dette værste jeg hører på en E30, Frieksos, og det virker som det er ganske vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 De er nok ikke like når det er to forskjellige nummere. Men for alt jeg vet kan de passe om hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå