Jump to content

DIY Fjerning av bikkje hår fra bagasjerommet

Recommended Posts

Posted

Tenkte jeg skulle legge ut en tråd om tipps til å fjerne bikkje hår fra bagasjerommet.

Tidligere eier av min bil hadde tydelighvis en hvit hund og det lå igjen ca halvparten av den bikkja i bakasjerommet på bilen. Prøve littforskjellige metoder for å fjerne det før jeg fikk det ordentlig til.

Brukte en slik type kost og støvsuger:

pethairbrush.jpg

Her er noen bilder fra bagasjen.

FØR:

img0305ld.jpg

ETTER:

img0306w.jpg

Gikk også over et par ganger med tekstilrens for å på en fin finnish på det hele.

textile.jpg

Vill bare presissere at den gummibørsten til ca.60-70kr var ALFA OMEGA!

Posted

Studerer i utlandet så fikk kjøpt den her. Men det skulle kunne gå ann å få tak i den hjemme og. Tipper bilxtra, mekonomen eller biltema har noe sånt.

Om ikke kan jeg (så lenge jeg ikke har noen utlegg på det) kjøpe og sende det hjem om det skulle være av interesse.

Posted
Studerer i utlandet så fikk kjøpt den her. Men det skulle kunne gå ann å få tak i den hjemme og. Tipper bilxtra, mekonomen eller biltema har noe sånt.

Om ikke kan jeg (så lenge jeg ikke har noen utlegg på det) kjøpe og sende det hjem om det skulle være av interesse.

Pris?=)

• 2 weeks later...
Posted

Har du prøvd med "klesrulle"?

Papirrull med lim på. Funket fint når jeg skulle fjerne hår etter ei bikkje jeg passet på i 2 måneder. Fikk kanskje ikke satt seg så veldig mye hår på den tiden.

Posted

Jeg prøvde det først på min bil, så prøvde jeg sånn rød klesbørste. Men det funket ikke i det hele tatt. Hårene hadde satt seg ordentlig og det var en del. Men den børsten jeg har lakt ut fungerte helt supert.

Litt rar gummikonsistens, merklig sak, men det funker:-)