Tiller Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Tenkte jeg skulle legge ut en tråd om tipps til å fjerne bikkje hår fra bagasjerommet. Tidligere eier av min bil hadde tydelighvis en hvit hund og det lå igjen ca halvparten av den bikkja i bakasjerommet på bilen. Prøve littforskjellige metoder for å fjerne det før jeg fikk det ordentlig til. Brukte en slik type kost og støvsuger: Her er noen bilder fra bagasjen. FØR: ETTER: Gikk også over et par ganger med tekstilrens for å på en fin finnish på det hele. Vill bare presissere at den gummibørsten til ca.60-70kr var ALFA OMEGA!
Tiller Posted April 13, 2010 Author Posted April 13, 2010 Studerer i utlandet så fikk kjøpt den her. Men det skulle kunne gå ann å få tak i den hjemme og. Tipper bilxtra, mekonomen eller biltema har noe sånt. Om ikke kan jeg (så lenge jeg ikke har noen utlegg på det) kjøpe og sende det hjem om det skulle være av interesse.
F 11 Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Studerer i utlandet så fikk kjøpt den her. Men det skulle kunne gå ann å få tak i den hjemme og. Tipper bilxtra, mekonomen eller biltema har noe sånt.Om ikke kan jeg (så lenge jeg ikke har noen utlegg på det) kjøpe og sende det hjem om det skulle være av interesse. Pris?=)
Tiller Posted April 13, 2010 Author Posted April 13, 2010 Skal sjekke i butikken imorgen og komme tilbake med pris på børsten og frakt. Men det skal la seg ordne det.
Tiller Posted April 27, 2010 Author Posted April 27, 2010 Prisen på en slik børste inkl. frakt blir rundt 100kr
Kenni Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 Har du prøvd med "klesrulle"? Papirrull med lim på. Funket fint når jeg skulle fjerne hår etter ei bikkje jeg passet på i 2 måneder. Fikk kanskje ikke satt seg så veldig mye hår på den tiden.
Tiller Posted April 28, 2010 Author Posted April 28, 2010 Jeg prøvde det først på min bil, så prøvde jeg sånn rød klesbørste. Men det funket ikke i det hele tatt. Hårene hadde satt seg ordentlig og det var en del. Men den børsten jeg har lakt ut fungerte helt supert. Litt rar gummikonsistens, merklig sak, men det funker:-)
Recommended Posts