BMWPower Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Tannstangen på min E39 har en ganske stor lekasje. Er det noen som har skiftet tettning/ o-ring på disse? Mye arbeid? Hvis det er mye pes å skifte er det sikkert like greit og kjøpe ny/brukt.
JTS77 Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Ser jo ikke ut som du får løse O-ringer til den.. De følger vel med Nr 5 og 6. Og til den prisen kan du sikkert like gjerne kjøpe ny.
BMWPower Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Hmm. ja sant det. Såg dårlig ut Noen som kan bekrefte dette?
L-V.H Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 eg kan bekrefte dette. fikk laget nye simmeringer. men til ingen nytte. ikke vits og prøve. den lekker igjen usanzet.
L-V.H Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 eg prøve og få tak i ein brukte som passer, 330xd. har ikke funnet til nå. tannstang som står på mindre modeller passer ikke. festene er på andre siden osv. BAD! kan nogen gi beskjed vist dei har ei tannstang til 330xd til salgs!
BMWPower Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Takk for svar. Jeg har fått tak i en brukt tannstang nå og satser på og få skiftet den asap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå