tool-nes Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Jeg er ikke sikker på hvordan jeg burde legge opp bensinsystemet miii i en e30 med m50 turbo motor. Og hva jeg burde handle av bensinpumpe, bensinfilter, dyser, osv. Jeg tenker å kjøre med originaltank. Hadde opprinnelig tenkt uten catchtank, men bare kom med innvendinger eller andre anbefalinger. Burde jeg ha to pumper? Hvor store dyser? Tenker å bygge opp et bensinsystem som burde klare å levere til ca 500hk. Hadde tenkt meg 680cc dyser, blir disse store nok? Ønsker alle form for tips og anbefalinger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo-Tommy Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 En bosch 044 pumpe burde jo holde en stund. Og rundt 6-700cc dyser alt etter grunntrykk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tool-nes Posted April 16, 2010 Author Share Posted April 16, 2010 En bosch 044 pumpe burde jo holde en stund.Og rundt 6-700cc dyser alt etter grunntrykk. Ja, de tvar en Bosch 044 og 680cc hoyohms dyser som var tanken. Kan jeg bruke originale bensinrør/slanger og sånt? Eller burde jeg legge opp nytt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts