BjørnE46 Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 HarmanKardon ca1500m 1x360W RMS @ 4 ohm 1x600W RMS @ 2 ohm 1x900W RMS @ 1 ohm Pent brukt, stått i bil bare nokren månader. Harman-Kardons subwoofer-forsterker / monoblokk. Ren og fin lyd. Plexiglass inn til komponentene og blå LED rundt logoen oppå, ser veldig bra ut uten å bli for "flashy". Subsonisk EQ kan stilles trinnløst for å forsterke deler av frekvensspekteret og la utstyret spille dypere. RCA-utgang sender lyden videre til evt neste forsterker Originalpris 4995,- da eg kjøpte den, veit ikkje heilt kva dei ligg på i pris no, men prøver meg på HBO 1500,- Selger også en 12" sub, av typen Alpine sbe 1243bp. Pent brukt sub trekkt i svart stoff og med plexiglas i front med innsyn til element. Når eg handla kosta denne 3200,- Tenker meg no rundt halv pris eller HBO 1500,- Kan vere behjelpelig med frakt!
Emiil Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Er sub'en billigere nå eller? Gammel annonse ser jeg... Kan få samme sub til 1490,- hos bilradiospes.no
Emiil Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Er sub'en billigere nå eller? Gammel annonse ser jeg... Kan få samme sub til 1490,- hos bilradiospes.no Haha, sorry Så akkurat den nye annonsa
BjørnE46 Posted February 16, 2011 Author Posted February 16, 2011 Heheh, sånnt skjer. Litt billegare om ikkje anna... Står og støver nede på pauseromet på verkstedet, så bere å kome med bud.. Skal vekk!!
Recommended Posts