Gå til innhold

M3-Fanger fra ST-Import


Tomsti
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Er det fler enn meg som har fått m3-fangeren fra st-import her, og som sliter med montering? har holdt på en god stund nå, og jeg skjønner ikke hvordan man skal feste den rett og slett! syns den er veldig ulogisk, samtidig som den "justeringa" som skulle kunne gjøres er fraværende. Eneste skruene jeg kan feste de med fra originalfangeren er de på hjulbuene. Det er vel ikke meninga? jeg sliter med monteringa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ihvertfall ta av bjelken fra den gamle fangeren din! Den er festa med noen "klips" som du kan bruke opp igjen. Er bare å trykke ut den lille "akslingen" i bolten fra baksiden inni bjelken på en måte.

Etterpå setter du bare bjelken i den nye fangeren din for så å klipse den i bjelken. Skal være klips både på framsiden mot listene og undersiden bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var fronten på! :) var ikke så vanskelig egentlig, men tok litt tid som vanlig når jeg ikke hadde gjort det før. Men grillen får jeg ikke på! Jeg setter grillen på de "taggene" som stikker opp. disse skal vel bøyes? jeg får aldri bøyd de nok til at grillen sitter ordentlig. den bare faller av! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Grillen kan være litt vanskelig å få fast. Produsenten sier at den skal bare stå i klem på bilen mellom "bilen" og fangeren. Dette kan være litt vanskelig å få til, men det skal gå. Har selv montert mange griller på denne måten. Alternativt kan du bruke skruer eller sikaflex. Vil anbefale sikaflex om du sliter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var fronten på! :) var ikke så vanskelig egentlig, men tok litt tid som vanlig når jeg ikke hadde gjort det før. Men grillen får jeg ikke på! Jeg setter grillen på de "taggene" som stikker opp. disse skal vel bøyes? jeg får aldri bøyd de nok til at grillen sitter ordentlig. den bare faller av! :(

du må bruke sånne klips, med stjerne form.. eller bruke loddebolt når den er på plass... (altså sveise plasten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...