mazdak Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Selger mine originale E30 felger. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21805643&WT.ac=my_adverts Tenkte 1800kr for disse felgene med dekk! Må bort snarest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 Nå må disse vekk fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 er di rette/kantkjørt? ingen kast? har du nærbilde? selge uten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Runde og fine felger. Ikke noe kast eller lignende.. Litt asfaltflekker på dem, men trengs bare en liten polering så er dem greie igjen. Har ingen nærbilder av dem desverre, men har forrige eier sine gamle bilder hvis det hjelper noe.. Når det gjelder prisen kan jeg selge dem billig med dekk. Har ikke noe mulighet til å få av dekka nå hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Skylder litt penger nå, så satte ned prisen til 2000,-! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Bror sine gamle felger dette ja! Ser bra ut på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Var det jeg og syns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak1 Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Beklager.. Solgte disse for en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Fack Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå