Nicolas Myran Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Da vurderer jeg og selge bmw'en. Bilen er importert fra tyskland i oktober 09 og har akkurat rullet 145000. Bilen er ferdig registrert på norske skilter! Det som er byttet på bilen er: Bensintank Bremserør Bilen er veldig pen utvendig og innvendig, Den står i Askim (Østfold) Har også koblet opp bra stereoanlegg i bilen som kan følge med. Da pris vil bli litt dyrere. Har også hatt full service på bilen. Her er noen bilder: Selges til høyestbydende over 100.000 kroner! KUN seriøse henvendelser! Ring 45457308 for nærmere informasjon! Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse! Kan også evt ta inbyttebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolas Myran Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 ingen som liker bmw her ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Joda! Flott bil! Men tror ikke det er så utrolig mange kjøpere. Tross alt en gammel bil til en utrolig utrolig høy pris (jada, entusiaster mener kanskje noe annet) Man må være spesielt interessert for å kjøpe en E30 til 100.000kr som ikke er orginal M3. Tips for å få en slik spesielt interessert til å kjøpe bilen er, ta noen skikkelige bilder. RYDD bilen før du tar bilder, samt det stereoanlegget gjør at interessen detter helt ned for de fleste. Helt orginale E30 går for god pris (jalla stereo hjelper aldri) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Må si meg enig med Joher her.. Lite dokumentasjon og info om bilen generelt, utstyr og spec/ytelser, servicehistorikk og tilstand i detalj.. Bildene var helt greie, men lite egnet til å oppnå en pris i nærheten av det du ønsker, og det anlegget trekker nok ikke akkurat opp. Får litt følelsen av at du som selger kan være ung og uerfaren.. Tror det må jobbes mere med presentasjonen av bilen, selv om den ser ut til å kunne være helt konge. Skulle gjerne hatt en slik idag, husker godt når e30 kom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Entusiast eller ikke, mange mener jo faktisk at 325 mtech2 er mer gromt kontra M3. Meget flott bil, men stereoen drar nok ikke opp. (da den basskassa).. Men synes ikke 100k for denne er så ille, om den er strøken. Jeg hadde ihvertfall ikke solgt min så billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 er dette en orginal mtech2? syntes ikke dette var noe ille pris i det hele tatt.. meget fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolas Myran Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 takk takk:) ja, dette en original mtec2. basskassen er festet på en smart måte slik at det bare er å ta den ut. Men driver egentlig å vurderer å ikke selge den alikevell. Tror jeg hadde savnet den for mye. Er jo go bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Du må ihvertfall komme med litt bedre info her! Servicehefte, rust osv osv. mange flere bilder. DU har jo ingen info om bilen omtrent! Hva bremserør som ble skiftet? ett eller alle liksom!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolas Myran Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 Kan slettes!!!! Selges ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå