Gå til innhold

Hvilke felger skal jeg ha?


Kenni
 Share

Hvilke felger?  

28 stemmer


Anbefalte innlegg

Skal ha nye felger men greier ikke å bestemme meg for hvilke av disse to typene. Størrelsen blir 235/40/18"

Det er en e39 touring som er Oxford grønn (mørk grønn).

Tenker å senke bilen 30mm når jeg har kjørt mine 7000km i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset.

Er enig i at de første er tøffest. Men de andre er mer vedlikeholdsfrie og diskre. Men er usikker på hvordan den grå/sortfargen vil ta seg ut på min grønne bil.

Litt redd at de andre blir fort stygge pga sot og dritt som kommer på innsiden av felgene.

Må jo innrømme at jeg vasker ikke bilen hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset.

Er enig i at de første er tøffest. Men de andre er mer vedlikeholdsfrie og diskre. Men er usikker på hvordan den grå/sortfargen vil ta seg ut på min grønne bil.

Litt redd at de andre blir fort stygge pga sot og dritt som kommer på innsiden av felgene.

Må jo innrømme at jeg vasker ikke bilen hver uke.

var på gs i dag faktisk og såg på de første felgene der, var meget fine felger som jeg syns selv er lett å vedlikeholde(ihvertfall eikene)

Men er greit å polere felgene før du monterer de, da setter ikke driten seg så godt. bare å kjøpe en felg voks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg går for de fem eikede felgene selv om de andre er endel kulere å se på.

Jeg må nok være såpass ærlig med meg selv om at vesken går stort sett gjennom en automat som ikke kommer til å gjøre en god jobb på felgene. skruehullene kommer fort til å bli sorte og på innsiden av eikene så kommer det også til å bli stygt med tiden.

Jeg må nok bare krype til korset og innrømme latskapen min for felgpussing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Når har jeg bestemt meg.

Det blir de første. De er kanon syns jeg. Selv må jeg bare bli flink på vedlikeholdet slik at jeg ikke går å irriterer meg over at felgene er så stygge.

Ringer GS på mandag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...