m5_klaus Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Hei Langt under selvkost!! Billig leketøy. Bilen er eu ok, årsavg. bet, bra teknisk stand. Nylig satt i en meget bra m5 3,6 motor med m5 gir og drivverk, komplett m5 bakstilling med poly.foringer, ny 6 puck sinter med 765 sachs trykkplate skal tåle 800nm. halvt år gammelt spax justerbare dempere med senke fjører, tårnstag, solfim på alle ruter, 12stk 17 felger, m5 ratt, ny olje på motor, gir, diff. Litt rust i kanaler og bulk på bakskjerm, fargeforskjell på dører og skjerm, ikke godkjent med motor, ellers grei bil. Ønsker å muligens selge bilen da jeg vurderer å kjøpe ren driftingbil... så ønsker da å se hva jeg kan få for den. Ring gjerne på 936 81 798 bilen går BRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 meget usikker på pris håpet på å få noen bud da, men ikke skambud! hehe legger til at, motor gått ca180t km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 kan starte med et bud på 60 jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 60 er litt lavt... 10 til begynner vi å snakke. Jeg er veldig usikker på salg men selger til en ok pris! Jeg kan bytte mot bra e30 325 eller ferdig rigga driftebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 hvordan var det med den rusten på kanalen, kun overflate eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 rusten er verst akkutatt rundt alle jekkfester som vanlig. Det er mer en bare overflate. en kanal koster ca 1300kr på veng, bytte begge så er bilen bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 var denne på powerdrift licence day? Så en grå e34 som røykla imponerende mye i langsvingen, og som jeg tror ble kjørt i 2 gir der. Minnet veldig om denne. Hvis det var denne, fungerte den bra, vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 var denne på powerdrift licence day? Så en grå e34 som røykla imponerende mye i langsvingen, og som jeg tror ble kjørt i 2 gir der. Minnet veldig om denne. Hvis det var denne, fungerte den bra, vil jeg si. var nok denne du så ja, takk for det ! Var 3 gir i langsvingen Bestemt meg for å ikke selge bilen. Fungerer så bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 var denne på powerdrift licence day? Så en grå e34 som røykla imponerende mye i langsvingen, og som jeg tror ble kjørt i 2 gir der. Minnet veldig om denne. Hvis det var denne, fungerte den bra, vil jeg si. var nok denne du så ja, takk for det ! Var 3 gir i langsvingen Bestemt meg for å ikke selge bilen. Fungerer så bra nå 3 gir, det var ikke verst med org. 3,6 i et så stort karroseri!! Det forklarer all røyken ja! Var jævla tøft. Har selv kjørt m5 3,6 på rudskogen for 3 år siden, men den måtte jeg pine på turtallsperra i 2 gir gjennom hele langsvingen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 var denne på powerdrift licence day? Så en grå e34 som røykla imponerende mye i langsvingen, og som jeg tror ble kjørt i 2 gir der. Minnet veldig om denne. Hvis det var denne, fungerte den bra, vil jeg si. var nok denne du så ja, takk for det ! Var 3 gir i langsvingen Bestemt meg for å ikke selge bilen. Fungerer så bra nå 3 gir, det var ikke verst med org. 3,6 i et så stort karroseri!! Det forklarer all røyken ja! Var jævla tøft. Har selv kjørt m5 3,6 på rudskogen for 3 år siden, men den måtte jeg pine på turtallsperra i 2 gir gjennom hele langsvingen gitt ja hehe... han orker nok enda mer nå, bilen er lettet enda 100kg++ så blir spennende å se neste treff.. Motoren er meget sprek til å være org ja! Leken som bare faen til å være så stor ja, e34 er go bil å sladde med da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 gjenopptar denne igjen! Jeg vil selge bilen for å satse på ren banebil! Bilen er i meget god teknisk stand, motor gir drivverk er helt gull. Bare å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå