Blazzt Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Hei jeg har lakert træ-listene i men e39 touring det blei ett utrulig bra resultat etter ett par fårsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 bilder sier mer enn 1000 ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Hvordan tar man ut listene? Lurer spesielt på hvordan man tar av luka over spillern, og midtkonsoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blazzt Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 Får å ta av luka til spilleren må du ta ut spilleren og så luka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Ok. Så bra ut det der. Skal selv ta ut listene å lakke de sølv tenkt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blazzt Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 Jeg pusset ned med tynt sandpapir først. etter jeg hadde pusset og vasket listene grunnet jeg dem. Jeg lakerte først med en sort matt-lakk, 2 lag. Så lakerte jeg med gjennomsiktig matt-lakk får å få en ekstra beskyttelse, 2-3 lag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Ble bra det der tenkte å gjøre samme jobben på trelistene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå