Joher Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 synes dette var veldig billig!!! da bbs er konurs og denne felgen ikke kommer for salg igjen burde forsvinne fort disse her ja, hva slags loffer skal du ha?? takk for koppen nok en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 Får jo ikke noen råere felger til e36 etter min mening men ønsker å selge siden jeg trenger penger til andre ting. Skal ha noen orginale e36 m3 felger på om disse blir solgt (blir vel trillebårehjul i forhold til bbs'ne ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 synes dette var veldig billig!!!da bbs er konurs og denne felgen ikke kommer for salg igjen burde forsvinne fort disse her ja, hva slags loffer skal du ha?? takk for koppen nok en gang Tullprat. BBS er da vell ikke konkurs. Får jo kjøpt den felgen der ny også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 mulig man kan kjøpe felgen men tipper at bbs forsatt er konkurs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 BBS er ikke konkurs. De ble kjøpt opp og felgene lever i beste velgående, bare en smule dyrere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Noen i Bergensområdet som er interessert? Kan vurdere bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Da har jeg fått nye felger på bilen. Bud kan som sagt vurderes ved kjapp handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Nå kan noen gjøre en god handel. Pris 10.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 fått bud på 8500. Går for dette om ingen byr over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kri$$ Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Er de solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 bytte i noe e39 deler? Ser du ikke har det, men er jo lov og spørre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Ikke tilsalgs lengre.... Beholder de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Var solgt i forrige uke? Useriøse greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Useriøse greier? Å selge noe her på bimmers er ett mareritt, en gjeng med useriøse folk som lover mye rart, så plutselig hører du ingenting. Så kanskje det har virket useriøst, men er ikke lett å virke seriøs blant tosker. Dessverre viste det seg å være en liten skade på ene felgen da jeg tok de av, så måtte bli sveist på nytt. Etter dette bestemte jeg meg for å beholde de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg