LinkE34 Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 to av mine vippearmene på motoren min er knekt, ka kan ha skjedd? er det bare til og bytte de, også vil de motoren gå skikkelig igjen ? håper på svar, trenger hjelp Link to comment Share on other sites More sharing options...
325ti Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 vippe armene er bar og bytte ja. om alt annet er som det skal så vil motoren gå som den skal. m20 armene har en tendens til og knekke etterhvert, spesielt med mye turtallsperre kjøring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julianv Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Må bare spørre: Er du steffen fra sotra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristov Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Mest sannsynlig har du hatt ventilflyt. Bytt til sterkere ventilfjærer så blir du kvitt problemet med at de knekker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LinkE34 Posted April 16, 2010 Author Share Posted April 16, 2010 Mest sannsynlig har du hatt ventilflyt.Bytt til sterkere ventilfjærer så blir du kvitt problemet med at de knekker. kor får eg sterkere ventilfjærer da ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LinkE34 Posted April 16, 2010 Author Share Posted April 16, 2010 Må bare spørre: Er du steffen fra sotra? ja da e nok meg du Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julianv Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Haha tenkte meg det, din nisse. Gratulerer med skikkelig bil da ka skjedde med 3,5literen da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LinkE34 Posted April 17, 2010 Author Share Posted April 17, 2010 Haha tenkte meg det, din nisse. Gratulerer med skikkelig bil da ka skjedde med 3,5literen da? thank you nei 3.5 literen har eg satt på avventing eg skal heller fikse min først, så eg får noe og kjøre med, og ikkje noe som drikker for mye tenker på K-sport coilovers og K-sport big brake kit da. men det blir ikkje helt enda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristov Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Du kan bruke noen fra 325i - de har doble fjærer. Så lenge du holder deg på original turtallssperre bør det være ok. Mest sannsynlig har du hatt ventilflyt.Bytt til sterkere ventilfjærer så blir du kvitt problemet med at de knekker. kor får eg sterkere ventilfjærer da ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LinkE34 Posted April 17, 2010 Author Share Posted April 17, 2010 Du kan bruke noen fra 325i - de har doble fjærer.Så lenge du holder deg på original turtallssperre bør det være ok. Mest sannsynlig har du hatt ventilflyt.Bytt til sterkere ventilfjærer så blir du kvitt problemet med at de knekker. kor får eg sterkere ventilfjærer da ? åå, det må eg få til. takk for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristov Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Bare hyggelig! Men dette forutsetter selvfølgelig av kamaksel og vippearmer er i god stand. Er disse delene slitt vil de knekke av lettere uansett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LinkE34 Posted April 17, 2010 Author Share Posted April 17, 2010 Bare hyggelig!Men dette forutsetter selvfølgelig av kamaksel og vippearmer er i god stand. Er disse delene slitt vil de knekke av lettere uansett. ja de skal vere i god stand, men eg har 2 dele motorer da, så eg lurer på og hive alt over, og se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now