Magg0 Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Hei, Trenger nye bremseklosser og bremseskiver til begge frontdekkene mine. Hvor anbefaler dere å kjøpe? Trenger at det er billig og rask leveringstid (evt butikk i Vestfold området) Sliti med skraping i det siste som kom av slitt bremsekloss så har kommet riper i bremseskiva. Mvh Magnus
Kenni Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 På bremser så styrer jeg personlig unna biltema pga hyling. Koed er billig vet jeg, og mange her på forumet sier at bremsene er bra men støver litt. Skulle selv kjøpe skiver og klosser der til min e39 der, men gikk for kampanjetilbudet til gs bildeler som bare er litt dyrere enn koed.
2000Touring Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 På bremser så styrer jeg personlig unna biltema pga hyling. Koed er billig vet jeg, og mange her på forumet sier at bremsene er bra men støver litt. Skulle selv kjøpe skiver og klosser der til min e39 der, men gikk for kampanjetilbudet til gs bildeler som bare er litt dyrere enn koed. Var det ikke bare snakk om å få det billig da?
feiringbruk Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Hei,Trenger nye bremseklosser og bremseskiver til begge frontdekkene mine. Hvor anbefaler dere å kjøpe? Trenger at det er billig og rask leveringstid (evt butikk i Vestfold området) Sliti med skraping i det siste som kom av slitt bremsekloss så har kommet riper i bremseskiva. Mvh Magnus Biltema,hyle bare litt i bynnelsen hadde det på min e39 men dem varte like lenge som og kjøpe fra feks gs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå