trodeh Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Min 116i, har hatt bilen i ca 1 år nå og er storfornøyd Har såvidt runna 51000. Har akkurat fått nye felger som dere kan se på bildene, neste steg blir sota/mørkere baklykter og AE og eller xenon + evt senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Ville nok prioritert senk først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Fått på senk? evt. hva? Lurer på hva jeg skal gjøre med min Har orginalt m-sport understell men vil ha den lavere foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Ser ut som en pen bil dette! Senk er noe å prioritere på 1-serie ja, ser nesten ut som en tanks uten. 1eren eg ruller rundt i står på Bilstein dempere, gjør susen det Ellers meget bra bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Har du bilde? Og hvordan er stivheten med dette? Har coilovers på E36´n, og den er bøttestiv men vil ikke ha 1er´n sånn, men vil ha den litt lavere enn m-sport understellet som står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå