Endre Hånde Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Banesettet fra min 120d ligger her og slenger enda. her har du nok et par banetreff. selges for 2500.-/bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 Tilgjengelig på tlf 41664775 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prydz Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 hei har søkt litt, men finner ikke de felgene på en svart bil. har du noen bilder liggende? takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Siden de er lakkert i etterkant nagarogrå, så tviler jeg på at du finner noe på google. Jeg har kun bilder på blå og rød bil dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prydz Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 hvordan er det når felgene er lakkert? hørt noe om at de flasser veldig lett, stemmer d? er de brukt mye etter lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 hvordan er det når felgene er lakkert? hørt noe om at de flasser veldig lett, stemmer d?er de brukt mye etter lakkering? De er brukt to banetreff etter lakkering. Om det vil flasse i fremtiden aner jeg ikke, men det ser ut til å holde bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå