Gå til innhold

MK motorsport skrudde 2 delte felger i 18"


j_b
 Share

Anbefalte innlegg

foran: 8,5x18 ET 18

bak: 10x18 ET 28

dekk må skiftes.

felgene er 2 delte og har skjult ventil i en av skruene. polert kant, noen små skader, men ikke noe store.(se bilde)

felgene er laget av bbs, og det er en fin dyp på felgene.

passer e39 og andre bmw med spacer.

selges for 8000,- eller bud. hentes helst i oslo, frakt så koster nok rundt 250-300,- per felg innenlands + 500,- for tid av pakking og sending!

zxmyvrqtzw6nowst1t2b.jpg

1abrx8ccqkuni6uya6nt.jpg

2dzhbkluai347rh3toam.jpg

8zo1baqa8225addxmr66.jpg

mqoef3f51i22s58cb9lz.jpg

51xwv9brumy68mlsetlq.jpg

gcuyluyhhge7rl3j5hyb.jpg

sj57tm651y4j0uftwsmb.jpg

arkiv bilde fant på nett

ohgo2tmmt5vu1iwlznfb.jpg

5a30i7ql6wzgrw38h6iz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, kan være intr. selger du dem for 7000 uten dekk?

kast/skjeve eller noen form for vibrasjoner med disse hjula på bilen? gamle?

hva slags dekk dim er det du har brukt? jeg har E34 karosseriet, mulig den takler så bredt som 10toms bred felg bak. aner ikke..

hadde i utgangspunktet tenkt 225 Foran og 245-255 brede dekk bak på min bil.

har du mått bruke spacere på E39?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

dekka på bilde følger bare med, orker ikke ta av dekka. dekka må uansett skiftes hvis du skal bruke hjula.

det har vært brukt 235/40-18 og 265/35-18, jeg har ikke brukt dem på e39, bilde var noe jeg fant på nettet bare. men har brukt dem på e60, der måtte jeg ha spacer.

det er ikke skeive nei, mener de skal passe på e34, jeg har hatt 10" bredde og 275/30-19 på m5 e34, renger med det samme på e34.

hvis du kommer og henter dem før tirsdag kan jeg selge dem for 7500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

dekka på bilde følger bare med, orker ikke ta av dekka. dekka må uansett skiftes hvis du skal bruke hjula.

det har vært brukt 235/40-18 og 265/35-18, jeg har ikke brukt dem på e39, bilde var noe jeg fant på nettet bare. men har brukt dem på e60, der måtte jeg ha spacer.

det er ikke skeive nei, mener de skal passe på e34, jeg har hatt 10" bredde og 275/30-19 på m5 e34, renger med det samme på e34.

hvis du kommer og henter dem før tirsdag kan jeg selge dem for 7500,-

hmm, blir litt dumt å sammligne plass i hjulrom mellom E34 og en E60 for det er noen år mellom dem, hehe. men likevel måtte du bruke spacere foran og bak, eller kun bak da? liker helst ikke bruke spacere..

kunne tenke meg å prøvd de på bilen og sett om de kunne passet på greit på min 540I E34..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

dekka på bilde følger bare med, orker ikke ta av dekka. dekka må uansett skiftes hvis du skal bruke hjula.

det har vært brukt 235/40-18 og 265/35-18, jeg har ikke brukt dem på e39, bilde var noe jeg fant på nettet bare. men har brukt dem på e60, der måtte jeg ha spacer.

det er ikke skeive nei, mener de skal passe på e34, jeg har hatt 10" bredde og 275/30-19 på m5 e34, renger med det samme på e34.

hvis du kommer og henter dem før tirsdag kan jeg selge dem for 7500,-

hmm, blir litt dumt å sammligne plass i hjulrom mellom E34 og en E60 for det er noen år mellom dem, hehe. men likevel måtte du bruke spacere foran og bak, eller kun bak da? liker helst ikke bruke spacere..

kunne tenke meg å prøvd de på bilen og sett om de kunne passet på greit på min 540I E34..

jeg brukte ikke spacer, jeg brukte senterringer, skrev feil der, da jeg tenkte ordet "spacer" hele tiden.

det jeg mente er at jeg har kun brukt disse mk hjule på e60, men på m5 e34 har jeg hatt 19" med 10" bredde og 275 dekk bak, så jeg regner med den passer din også.

det er bare komme og prøve det, tror det vil se tøft ut på e34!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har drevet å sjekket litt på de nåverende 18toms hjula mine og beregnet åssen disse vil passe. så har jeg funnet ut at jeg helst skulle hatt 8 og 9toms brede felger. maks bredde på min bil er nok 235 foran, og ca 265 bak. men da stikker felgkanten på utsiden og det syns jeg ikke er noe pent. dessuten syns det det blir altfor bredt.

tenkte jeg 225 og 245-255 egentlig og da er det best å bruke 8toms og 9toms brede felger.

hadde 18x8.5toms på bilen nå med 225dekk og da stikker felg på utsiden av dekket.

jepp trur absolutt det hadde blitt ordentlig tøffe hjul å brukt på E34, men de blir for gromme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har drevet å sjekket litt på de nåverende 18toms hjula mine og beregnet åssen disse vil passe. så har jeg funnet ut at jeg helst skulle hatt 8 og 9toms brede felger. maks bredde på min bil er nok 235 foran, og ca 265 bak. men da stikker felgkanten på utsiden og det syns jeg ikke er noe pent. dessuten syns det det blir altfor bredt.

tenkte jeg 225 og 245-255 egentlig og da er det best å bruke 8toms og 9toms brede felger.

hadde 18x8.5toms på bilen nå med 225dekk og da stikker felg på utsiden av dekket.

jepp trur absolutt det hadde blitt ordentlig tøffe hjul å brukt på E34, men de blir for gromme

det kommer nok an på hvilken dekk du har. noen dekk har felg beskytter, så de går mere ut, selvom det er i samme dimensjon.

men er du intresert kan du komme å ta en titt og evt prøve da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er felgbeskytter på dem jeg har, og likevel stikker felgene såvidt på utsiden. åsen er det med de 8.5toms felgene som er brukt foran, de dekkene du har på der nå går de jevnt med felgen eller går felgen ut på utsiden av dekket?, og det samme bak åsen blir det med 265 bak?

hvor i Oslo holder du til, slipper jeg kjøre inn i byen hadde det vært fint. men bor du inne i byen så får jeg vel til det også, liker bare ikke kjøre bil i Oslo hvis jeg kan slippe det. ;)

ja Skulle gjerne hatt fått testet de ut på bilen min. passer de så går jeg for de jeg. har drevet å sjekket opp litt mer og det skal visst ikke være noen problem med 10x18 på E34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekket stikker litt ut, det er yokohama dekk, syns dekket passer str passer bra til felg str.

liker du stuk/strekk så går du for smalere dekk, men det er ikke fint syns jeg, syns du skal gå for den samme str. og det skal ikke være problem for deg å ha på e34'en mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hai, går de for 7000,- på søndag eller? felgene som fulgte med 540'n min har jeg funnet ut at fungerer forsåvidt de og, men disse er hakket råere. men dyre, er dog villig til å betale 7.000,-kr dem.. syns da det er nok med tanke på at jeg må kjøpe nye dekk til en 5-6000kr+omlegging itilegg..! det vil si at det kommer på mer enn 12.000,-kr uansett åsen man vrir å vrenger på det. da er det godt på vei mot en hel månedslønning bare til hjul..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...