Fixfax Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Skal ha batteriet bak i e30n nå, har trukket kabel hele veien langs passasjer siten, men finner ikke noen sted og ta den ut. og en annen ting hvordan er det koblet orginalt? tenkte jeg bare skulle trekke strøm ledningen direkte inn på startern jeg, er det veldig dumt eller?
Bimmerlars Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Det går ikke. Du må montere plussuttak i motorrom slik at du får koblet på plussen til sikringsboks bla.
Fixfax Skrevet April 17, 2010 Forfatter Skrevet April 17, 2010 kobler jo bare den også til startern, da er jo startern en slags "terminal"?
Fixfax Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 ingen? lite lyst til og borre i torpedo, og føler det er litt dumt og ha den under bilen
Eksos Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Koble direkte på starteren vil jo føre til at den går konstant? Lag en brakett fremme som du kobler plusskabelen på, vil tro du får kjøpt en kontakt som ligner på en batteri-pol? Da kan jo du bruke alt av gamle ledninger.. Du klarer ikke smette ledninga igjennom der ledningene til hjerna går inn da?
Fixfax Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 man har jo alltid konstant strøm ned til startern da, styrestrømmen som bestemmer når startern skal gå? 0 sjangs til og få den ut der tror jeg, om ingen har en god ide da:p får prøve med sinnsykt masse smøring
ehrnst Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 bank ut plata som dekker for det orginale hullet. sitter mot skjermen ved batterikassa foran. legg sammen med de andre inni kanalen. føres til bagasjerommet sammen med røret til tanken. lag eller kjøp orginalbraketten som sitter på torpedo. slik er det orginalt.
Eksos Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Aaahh, stemmer det ja, tenkte ikke over den styrestrømmen.. spørs jo hvor tykk strømkabelen er.. Litt plass skal der iallefall vere Edit : Eller evt slik som ehrnst sa
Fixfax Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 bank ut plata som dekker for det orginale hullet.sitter mot skjermen ved batterikassa foran. legg sammen med de andre inni kanalen. føres til bagasjerommet sammen med røret til tanken. lag eller kjøp orginalbraketten som sitter på torpedo. slik er det orginalt. bilder? går jo 3 hull in mot framskjermen der, må man ha av skjermen eller? da borrer jeg istede, skjerm fra veng, tok litt tid og justere den
Gjest Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Hvis du kikker på siden av der batteriet ditt har stått under den braketten der panseret ligger nedi.Der er det ei avlang oval plate som du kan dunke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå