Gå til innhold

Lys i instrumentpanel


toffe92
 Share

Anbefalte innlegg

Det tror jeg ikke funker spesielt bra. det er jo ikke pærene som er orange. tror det er en slags plastikkfilm inni instrumentene som gjør lyset orange. vet ikke hvordan det er å fjerne det. Du kan jo demontere instrumentene å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke funker spesielt bra. det er jo ikke pærene som er orange. tror det er en slags plastikkfilm inni instrumentene som gjør lyset orange. vet ikke hvordan det er å fjerne det. Du kan jo demontere instrumentene å se :)

Det var det jeg tenkte meg:S hehe.

Noen som har noe tips eller vill råde meg til noe før jeg prøver meg på noe jeg ikke har gjort før ?: hehe! ?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke fuck med nåla på speedo o.l. Da blir den rar etterpå:P Men joda, er ikke så vanskelig det. Kjør på:) Ikke stramm skruene for hardt osv. plasten er sikkert sprø og fæl.

jaok :D skal prøve :) legger ut bilde en dag hvis jeg får det til med blått lys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga opp jeg :P hehe

var ikke veldig keen på og fucke opp alle instrumentene . skjønte igrunn ikke helt hva oppleget med fargen er. virker som det er orange glass , og ingen folie eller lignenede, eller så kunne jeg bare tatt av folien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...