xzeron Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Vurderer å selge min e 30 stv. Minus med bilen, Mangler: motor, Gir, Eksos (følger med mitterste eksosdelen kat ) Taktrekk må byttes Begge framsjermene må byttes Plus: Supersport senkeset 40/40 med dempere Gs performens foringer i understell bak 325 understell Sorte skinn framstoler BBS rm Ferdi oppset for å sette nedi m50 s50 motor, Men er ingen problem med å gjøre slik at de passer med m20, Følger med koblings sjema for å sette nedi m50/s50 Bilen er orginalt ein 320 som kunn har rullet 150tusen Eg selger den pg av tid å penger for å fikkse denne. 1989 mod Bilen har ikkje vert skiltet i år Ta kontakt for mer innfo Ps, felger på bilde og baklykter følger ikkje med, Står på orginale baklykter nå. Pris kom med forslag. PS,bilen gies ikkje bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Meget OT, men hvilke felger er det som står foran på bilen på bildene? Ligner mistenkelig mye på OZ-felger, noe ala det jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki88 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 bbs rm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 pris? hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Er ikkje sikker på hva eg skal ta for den, kom med bud. De er bbs rm å di kan følge med om bude er ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Hvor holder du til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 holder til 3 mil nord for molde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Selger du BBS`ene dersom du får solgt bilen uten dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 orginale lakken som er på bilen? har du noe invendig bilder? Er veldig interisert uten felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Felgene kan selges utenom bilen ja Skal fikse noe bilder av bilen innvendig, om ønskelig kan m20 motoren som hører til bilen selges med, den har kunn gåt 143000 Lakken er orginal ja, dimant sort metalik hetter den. Trur eg skal ha kviteringer på understelle og dempere liggenes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Nærbilder av felgene også kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Jo de kan eg fikse, men om du er intrisert i felgene å ikkje bilen venligst ta kontakt på pm =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå