hardrocxsludge Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Hei ! Fått et bud på en tørr blokk jeg har . Budgiver mener m50b25 vanosblokka hadde et annen materiale og var dårligere enn hva m50 b25 nonvanos er . etter hva jeg vet så er det vel bare rådene og toppen som skiller seg ut på vanosblokka ? Ellers er m50 blokka identisk uansett utstyr ? og hva er verdien på en slik blokk ? er så og si ikke slitemerker etter stempelringene og krysshoningen syns i sylinderveggen enda . Takk for svar Mvh Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Begge er stålblokker så de er like sterke, Vanosblokka er litt endret for å få festet de to bankesensorene som Non Vanos ikke har, eller så er de like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Begge er stålblokker så de er like sterke, Vanosblokka er litt endret for å få festet de to bankesensorene som Non Vanos ikke har, eller så er de like. Var det jeg regnet med ! eneste jeg har hørt skal være ulikt er råder og stempler . Men resta skal jo være samme, altså at det går like fint å bygge motor av en vanos blokk som en nonvanos blokk . takk for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå