lovilov Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Meget påkostet bil....... Info om Bilen... 1992 BMW 318iS Har rullet ca230`km... Lakkert høsten 09,,,ikke vinter kjørt etter det... Lakkert i en spesiell 4 sjikts farge... Alle lykter på bilen er nye.. Felgene er 10"*18" bak og 8,5"*18" foran..5serie innpress. Dekkene er som nye,,rullet max 100mil.. 205/35-18 Toyo Foran og 225/35-18 Nankang Bak.. 97 grill.. M-look Fanger foran,skjørt,lister og speil.. Orginal M3 bakfanger,,litt anderledes enn orginal.. Nytt just.bart senkesett.. Alle ruter er Proff tonet,,også front rute.. Front ruta er for øvrig også ny.. Alt av listverk rundt vinduer er nye... Custom laget panser... Bakskjermer er bredet ca 3-4cm på hver side,,subber ikke.. Forskjermer er valset+rundet av mot panser... Skraper ikke dekka i skjermene ved sving... Nye hjullager bak+noen foringer og alt av bremser.. Netopp byttet olje og filter.. Sikkert masse jeg har glemt.... Da får dere spørre.... Selges kr 99000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 INFO?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Nissan 200sx til salgs på BMW forum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovilov Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 INFO?? Hva er du lurer på da?? Bedre at du spør konkret,,vet ikke helt hva jeg skal skrive... Husker ikke alt i farten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Nissan 200sx til salgs på BMW forum? Hvor får du det fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 INFO?? Hva er du lurer på da?? Bedre at du spør konkret,,vet ikke helt hva jeg skal skrive... Husker ikke alt i farten... Are you kidding me? Motor, årsmodell, km, tilstand, eu, evt godkjenninger, +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++. Hilsen julenissen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Nissan 200sx til salgs på BMW forum? Hvor får du det fra ? Kan umulig bare jeg som syns dette ligner utrolig mye på en S15? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Nissan 200sx til salgs på BMW forum? Hvor får du det fra ? Kan umulig bare jeg som syns dette ligner utrolig mye på en S15? Hvorfor gidder du?? Denne her er faktisk utrolig fet i mine øyne! Mye råere enn originale m3 og e36 som er styla opp til m3 som vi ser hver jævla dag!! Lykke til med salget, utrolig fet bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn86 Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 liker persnolig ikke E36, men denna var bare smooth altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovilov Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 INFO?? Hva er du lurer på da?? Bedre at du spør konkret,,vet ikke helt hva jeg skal skrive... Husker ikke alt i farten... Are you kidding me? Motor, årsmodell, km, tilstand, eu, evt godkjenninger, +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++. Okey.... Der er en 92mod 318is som har rullet ca 230`km... Bilen er i bra stand i betrakning til års mod... Er ikke rust på den,,nye bremser,hjullager og foringer bak... Netopp byttet olje og filter.. Har gått ca 100mil etter lakkering.. Så dekkene kan man si er nye enda å..... Det er ikke mye som er godkjent på bilen,,men det regner jeg med folk skjønner... Skal på eu i juni,,,skal fikse eu kontrol ved evnt salg.. Er godkjent senket i vognkortet men ikke med det som står på nå. Alt av lykter er nytt på den,,,ny front rute+allle lister rundt vinduer... Måtte ha nye lister synes jeg når det ble ny lakk.... Hilsen julenissen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Kan umulig bare være meg som syns dette ligner utrolig mye på en S15? Hvorfor gidder du?? Denne her er faktisk utrolig fet i mine øyne! Mye råere enn originale m3 og e36 som er styla opp til m3 som vi ser hver jævla dag!! Lykke til med salget, utrolig fet bil!! Har jeg sagt at den er stygg? Digger S15 jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 318is hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Poenget mitt var vel egentlig at den lignet litt på en Nissan 200sx (S15, som er en fet bil!), men som alle bestemte seg for å hate meg for istedet. Så gidder ikke ødelegge salgstopicen noe mer Fet bil, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovilov Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Ingen som vet av noen som har lyst på denne bilen??? Selges biligere ved hurtig avgjørelse.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Helt sikkert noen som er intr. i denne men da burde du hoste opp noe info om bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå