Willersrud Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 4 Strøkene e36 dører også kommet på lageret
Litejk Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Heisann. Har du temperatursensoren som sitter i fronten på E39? Trenger tydligvis ny slik, klimaanlegget fungerer ikke uten den!
Willersrud Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 Litejk skrev: Heisann. Har du temperatursensoren som sitter i fronten på E39?Trenger tydligvis ny slik, klimaanlegget fungerer ikke uten den! Er det ute temp føler du tenker på? den med gul kontakt og spiss føler?
matsi Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Pris på e34 fram og bakfanger? Har de no sprekker el lignende? Bilde?
Willersrud Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 matsi skrev: Pris på e34 fram og bakfanger? Har de no sprekker el lignende? Bilde? pm:)
Willersrud Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 NoName skrev: Pris på E30 BFK IX ? svar på PM solgt
Adamak Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 for 18 dager siden betalte jeg 700 kr for et varmeapparat og frakt, men jeg har ikke fått det din tel svarer ikke du svarer ikke mail hva salag person er du? du blir poiliti anmeld
Willersrud Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Adamak skrev: for 18 dager siden betalte jeg 700 kr for et varmeapparat og frakt, men jeg har ikke fått detdin tel svarer ikke du svarer ikke mail hva salag person er du? du blir poiliti anmeld Hva er dette for noe tull? du har jo fått dette?, har ikke fått noen mail fra deg. og om du som ringer fra skjult nr så er det kansje ikke så rart du ikke får svar. folk som ikke vil at jeg skal vite at dem ringer meg er vel ikke så interesange og prate med. slutt og skriv tull her, dette sendte jeg ikke lenge etter du overførte
hansen103 Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 Har du baklyktene til sedan E34? evt hvilke farge er blink lysene? Evt Pris på begge på skjermen + den venstre på luken? Og har du venstre blinklys forann i i hvit? - Samme bil. Og venstre framskjerm, evt hvilke farge?
Adamak Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 for 18 dager siden betalte jeg 700 kr for et varmeapparat og frakt, men jeg har ikke fått det din tel svarer ikke du svarer ikke mail hva salag person er du? du blir poiliti anmeld
Willersrud Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 Adamak skrev: for 18 dager siden betalte jeg 700 kr for et varmeapparat og frakt, men jeg har ikke fått detdin tel svarer ikke du svarer ikke mail hva salag person er du? du blir poiliti anmeld er du full? kan du ikke lese hva jeg har skrevet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå