Jørgensen Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Setter ned prisen til 18000kr ved hurtig avgjørelse. Vurderer nå å selge min E-30 316 84-mod til fordel for leilighet og skole. Har hatt den i et halvt år nå uten noen problemer. Den er tidligere eid av en bmw samler, en eldre mann og en som brukte den som pendlebil. Den er kun gått 172000km og de originale setene er uten slitasje eller skader. Det er montert sorte DE lykter, Weberforgasser og mtech-I ratt. originalt ratt og lykter følger med, og en ubrukt radiator. Det står 15" originale felger med ok dekk på den nå. Stålfelger med gode piggdekk føler med. Det er begynt å komme en del rust i hjulbuer og på frontfangeren. Har planer om å ta det i nærmeste fremtid men hvis noen ønsker å gjøre det selv kan den selges som den står. Pris: 20000, men alle bud/bytter vurderes. Har som sagt ikke hastverk med å selge den. EU-godkjent til August 2010 og årsavgift er betalt. Bare å sprørre hvis det mangler info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgensen Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Holder til i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Litt stiv pris for en 4-dørs 316 spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgensen Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 det er mulig, men har ikke sett så mange av de originale uten slitasje på setene og med forholdsvis lav km.. hvilken pris foreslår du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Jeg kjøpte en helt lik 318 for 10000 da, men den hadde gått 200k og hadde slittasje på setene.. så en 13+- ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgensen Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 er ikke enig der. er jo med piggdekk, lyktene og den nye forgasseren. Tror denne har mange mil igjen å gå og er godt tatt vare på. Er ikke noe banebil, men en grei bruksbil som har billig forsikring for å være 3-serie. Men du skal få lov å mene det du sa her er et bilde av motorrommet og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgensen Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 glemte å ta med at den er senket og godkjent i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Det der er M-tech 1 ratt forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgensen Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 hehe takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgensen Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Er åpen for bud/bytte så er bare å komme med forslag hvis noen er interessert. Får sorte nyrer på den til helgen, og begynner på rusten i morgen hvis ingen vil ha den slik den står nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgensen Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Når ble instrumenta bytta? E30 316i før facelift kom vell med klokke istedenfor turteller om jeg ikke tar helt feil? Speedo gikk vell bare til 220 også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgensen Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 det er jeg usikker på. ble ikke sagt noe om det til meg da jeg kjøpte den. Men er hvertfall 316 og ikke 316i jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgensen Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 har den ute for 16000kr til fredag (30.04.10). hvis ikke jeg hører noe før det beholder jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Det er M-tech 1 ratt du har, ikke M-tech 2 forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå