C.Ellingsen Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Er det noen her som har noe erfaring med å lakke matt svart? Er det lettere enn å lakke med "vanlig" lakk? Har lyst til å prøve litt selv men har kun lakket èn bil før med nokså greit resultat til å være biltema olje maling (brukte sprøyte) Så hvis noen har et par tips så setter jeg stor pris på det
Wolfeh Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Jeg tror heller jeg ville trukket bilen i Vinyl hvis jeg skulle lakkert bilen. Er vel billigere så vidt jeg vet, samtidig som at du kan rive av vinylen hvis du er misfornøyd. Det kan du ikke med lakken
Kristian H. Foss Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Er en her jeg bor som trakk om sin bil med matt svart vinyl, ble sykt tøft da dette i tillegg var en E46 M3 Ville foretrukket sette selv, om det er en fin bil fra før.
spaix Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 jeg å en kompis brukte varme lakk sånn man skal bruke på varme ting, husker ikke helt hva den heter, hvis du bruker den kan du spraye rett fra boksen uten å få sig
Deep Dish Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Hvor mye koster det for sånt sett da? Les tråden hans, der står alt du vil vite... viewtopic.php?f=6&t=113272
Hawkon88 Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Det ligger en e46 ci med matt vinyl på til salgs forumet her inne.. Jeg syns ikke det var så veldig pent, men smaken er som baken.. Matt svart panser kunne derimot vært tøft hvis det står i kontrast til bilen forøvrig.
Recommended Posts