sufii Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 Ja, betyr nødvendigvis ikke at jeg MÅ kjøpe dem. Hva er den sirkel dingsen bak på blinkersene? :S
Buddy Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 Ja, betyr nødvendigvis ikke at jeg MÅ kjøpe dem. Hva er den sirkel dingsen bak på blinkersene? :S nei der du putter inn blinklys pærene
AlXz Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Ja, betyr nødvendigvis ikke at jeg MÅ kjøpe dem. Hva er den sirkel dingsen bak på blinkersene? :S Mente sikkert de sorte runde plastikk greiene. Er nok beskyttelse til de "pinnene" som skal inn i framskjermene. (Som mange sikkert aldri har sett, da de ofte er knekt rett av ) free bump
Buddy Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Ja, betyr nødvendigvis ikke at jeg MÅ kjøpe dem. Hva er den sirkel dingsen bak på blinkersene? :S Mente sikkert de sorte runde plastikk greiene. Er nok beskyttelse til de "pinnene" som skal inn i framskjermene. (Som mange sikkert aldri har sett, da de ofte er knekt rett av ) free bump takk for det stemmer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå