Bimmerlars Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Min E39 har dsp og sub i hattehylle. Såkalt Bmw professional hifi. Har en to kanals forsterker jeg tenkte å koble inn på subben for mer trøkk. Hvordan gjør jeg det? Hvor er org forsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 forsterkeren sitter bak på venstre side.. der nav eller veksleren sitter. Personlig.. endte jeg opp med ferdig Kabel fra blaupunkt.. som plugges i spiller og legges opp hele veien bak.. Dette er ikke noe stor jobb.. da det stort sett er å fjerne sparkelistene på venstre side.. Med en forsterker (plug and play) fra blaupunkt fungerte dette meget bra.. har kan du koble på så mange forsterkere du vil (linje ut) på forst. Nå er det kampanje hos mekonomen på blaupunkt 50% rabatt... LØP OG KJØP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Men er det ikke forsterker der fra før av da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Hei du! Joda, du har en forsterker under navileseren din i bagasjerommet ditt (ihvertfall på min touring). Det er en mulighet til å koble deg innpå der med en "høy til lavnivå utgang", de finnes mange steder, som f.eks http://www.icebutikk.no/index.php?func=varer&vnr=11510 Koblingsskjema til forsterkeren finnes flere steder på nettet. Håper du blei litt klokere LarsGøran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Ja, da bare bruker jeg forsterkeren som signaluttak til den andre forsterkeren eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Du kan koble deg innpå der for å få signal ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå