Arotished Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Hei Har noen sett med brukte originale HELLA hovedlykter til E39. Alle med hvite sidemerker. Ingen med dype skraper eller betydelige merker annet enn normal slitasje som man har på hovedlys. Har 2 venstre (xenon) og 2 høyre (1 xenon og 1 uten xenon) Har også et sett med brukte DEPO facelift xenon lykter med CCFL angle eyes til salgs. Har vedlagt 2 bilder av CCFL angle eye'ne. Kom med bud på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Selger også et sett med Xenon tennere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Kan en sette xenon lykter på en bil uten xenon? Pris på hella med xenon og Depo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 På en bil som ikke har xenon så har du ikke automatisk nivåregulering på bilen som man kobler til lyktene å da vet jeg ikke hvordan lykten vill oppføre seg. Prisen på DEPO lyktene uten brennere er 1500kr pluss frakt. Glasset på disse lyktene er noen måneder gammelt da jeg nettopp byttet dem. På HELLA lyktene vet jeg ikke helt hva jeg vil ha. Vet ikke helt hva disse koster nye men tror det er over 10000kr for hella facelift xenonlykter hos bavaria. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 På en bil som ikke har xenon så har du ikke automatisk nivåregulering på bilen som man kobler til lyktene å da vet jeg ikke hvordan lykten vill oppføre seg. Dette går helt fint. Har gjort det slik på min. Blir akkurat som med de gamle lyktene, med manuell justering på dasjbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 På en bil som ikke har xenon så har du ikke automatisk nivåregulering på bilen som man kobler til lyktene å da vet jeg ikke hvordan lykten vill oppføre seg. Dette går helt fint. Har gjort det slik på min. Blir akkurat som med de gamle lyktene, med manuell justering på dasjbordet. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Er på jakt etter hovudlykt lik denne på førerside u/xenon: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... MW_E39.jpg Er det denne du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 har du lyktene enda?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Er på jakt etter hovudlykt lik denne på førerside u/xenon: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... MW_E39.jpg Er det denne du har? Bumper spørsmålet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Desverre Maximillian, dette er med hvite blink. Jeg har kun førersiden igjen. viewtopic.php?f=14&t=155545 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå