Gå til innhold

E39 HELLA facelift hovedlykt (Xenon)


Arotished
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har noen sett med brukte originale HELLA hovedlykter til E39. Alle med hvite sidemerker. Ingen med dype skraper eller betydelige merker annet enn normal slitasje som man har på hovedlys.

Har 2 venstre (xenon) og 2 høyre (1 xenon og 1 uten xenon) Har også et sett med brukte DEPO facelift xenon lykter med CCFL angle eyes til salgs.

Har vedlagt 2 bilder av CCFL angle eye'ne.

btwiod3dxl2odi90ae63.jpg

nvzun7nrvspj960vxrs5.jpg

Kom med bud på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en bil som ikke har xenon så har du ikke automatisk nivåregulering på bilen som man kobler til lyktene å da vet jeg ikke hvordan lykten vill oppføre seg.

Prisen på DEPO lyktene uten brennere er 1500kr pluss frakt. Glasset på disse lyktene er noen måneder gammelt da jeg nettopp byttet dem.

På HELLA lyktene vet jeg ikke helt hva jeg vil ha. Vet ikke helt hva disse koster nye men tror det er over 10000kr for hella facelift xenonlykter hos bavaria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en bil som ikke har xenon så har du ikke automatisk nivåregulering på bilen som man kobler til lyktene å da vet jeg ikke hvordan lykten vill oppføre seg.

Dette går helt fint. Har gjort det slik på min. Blir akkurat som med de gamle lyktene, med manuell justering på dasjbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en bil som ikke har xenon så har du ikke automatisk nivåregulering på bilen som man kobler til lyktene å da vet jeg ikke hvordan lykten vill oppføre seg.

Dette går helt fint. Har gjort det slik på min. Blir akkurat som med de gamle lyktene, med manuell justering på dasjbordet.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...