Fronlan Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 bilen var en helt orginal og kjørt av en gammel mann som kjøpte den ny, den er en 1985 mod, og har gått 248k etter en stund så fristet det sterkt med turbo det tok meg ca en uke med kveldsarbeid og få montert kittet og prøvekjørt:D ente da opp med div lekasjer og masse olje i motor rommet pga en knekk på utluftingen av toppdekslet, som da sørget for at olja kom ut av påfyllinges lokket:p den går nå på 0.8bar, og oppsettet skal være på ca 250hk. sveisa aksling 60/60 senkefjerer. titanium 17" med 205/40/17 nankang. short shift. kittet ble handlet fra Motorviagra.no samt dyser (350cc) og chip. Det bynte å brenne i motorrommet rett før påske, pga en o-ring som ikke satt skikkele og hadde da spruta bensin rett på turboen:p bilen er nå på veien igjen og skal legge ut bilder om det senere mesteparten av ledningene og kontaktene måtte byttes ut, samt noen vannslager og en føler. alle dysene overlevde brannen og funker opptimalt her ble også ICn flyttet og en del nye tilpassinger måtte til. men resultatet ble mye bedre en det var:) panseret er nå skrapa reint for lakk, og skal lakkes oppigjen med motiv.
Bmw-518 Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 halloen ser jo ut til å bli en bra bil de der....stå på....
Soberg Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Ble ikke i laveste laget den coolern? Ellers virker det jo bra. Stå på.
Fronlan Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 joa den ble lav:P men etter brannen så b le cooleren flyttet lengere opp og fikk senka den igjen og satt på sommerfelgene:p hevet den før vintern serru:P skal legge inn bildene på pcn nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå