Peer Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 viewtopic.php?f=6&t=23607&hilit=min Kilometerstand nå er vel ca 230 000 km. Kan også legge til at det er rustfritt eksos fra grenrør og ut. Følger med diverse bruksdeler + ett fk highsport 60/40 senkesett, som jeg aldri fikk montert. Selger pga nyere bil. 50k/bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrisbimmer Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Hvor mye koster bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 50k/bud står det Chrisbimmer. Synd at du selger bilen, virkelig et pent eksemplar av en facelift 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Takk winchester. Er det jeg kom fram til også, derfor beholder jeg den. Får heller bare ha to biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Høres både fornuftig og ufornuftig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå