trondps Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Har en Bmw 320d 2000mod. Bilen startet ikke, fikk konstatert og byttet glødeplugger og bilen virket fint en periode. Nå virker det som om glødingen ikke virker hver gang, og bilen blir sykt tungstartet... Noen som har vært borti dette? Kan det være noe gløderele eller noe som fjusker??? Mvh Trond Pedersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly11 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 jeg hadde også noe slikt på min veldi tungstartet. byttet startmotor på min å så ok etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Min 318d starter tungt hvis jeg ikke gløder den ekstra lenge. 4-5 sekunder ekstra etter at lampa slukker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trondps Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Den starter som et skudd når den bare starter... begynner og lure på om det kan være at diesel siger tilbake.. men hvordan kan det være så sporadisk??(ca 1 gang i uka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå