Tiller Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Bare lurer på om hvordan jeg tar av automatgirkula på min E36. Har en slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Mener det bare er å klikke inn knappen og dra opp. Kan hende det sitter en skrue på framsiden av kula. Men er litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 dersom du ikke skal bruke den girkula, kan jeg kjøpe den? det er den på bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 dersom du ikke skal bruke den girkula, kan jeg kjøpe den? det er den på bilde? Ja skal ikke bruke den så du må gjerne kjøpe den. Den er litt brukt, men den ser ikke super sliten ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 sett giret i N. klem inn knappen og dra hardt rett opp. pass på tenna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 sett giret i N. klem inn knappen og dra hardt rett opp. pass på tenna. Den er go Skal be broren min gjøre det for meg muuaahhaahhaaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Tviler på at det er bare å dra opp! Se etter ett lite hull på forsiden av den, der skal det være en umbrako skrue som må skrues ut først! Dette er på alle andre E36 PS Ønsker også å kjøpe den "kulen", send PM vist du ønsker kjapp handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 ligner veldig på kula i E38 og E39. der er det klem og dra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå