Gå til innhold

Bilder av e60/61 med Vertini felger?

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på dekk 1 å sett på vertinifelgene de har fått.

Lurer på om det er noen som har kjøpt noen av disse til e60/61 å har bilder av hvordan det ble (bilder?).

ddswqec69764epnpxmxq.jpg

Har også tenkt på GS-Infinity, så hvis noen har biler av disse på bil så post de også.

Kim Robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant sant. Sku gjerne gått for 20. Men må tenk på komfår i baksete.

Ikke så kjekt med kjøretur fra Stavanger t Trondheim med en unge som protestere på grunn av for stiv bil.

Så det blir nok 19".

Vertini felgene er rå mens gs felgene er stilrene som du sier. Er skikkelig i tvil på hvilken look jeg går for der.

Bilen er en carbonsort touring shadowline. Så har tenkt på å gå for helt svart bil med lyse felger, da blir det eventuelt noe sånt som gs felgene eller orginale Star Spoke 128.

Sort grill har kommet i hus å soting til rutene er bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=151206 <-- GS 19" felgene (Helt nye og helt nye dekk) mine er til salgs! Hadde nok kledd bilen din :)

pm meg om interessert !

Var nede hos GS i Sirevåg i går å så på felger. Desverre så ble jeg litt skuffa over Monza felgen. Hadde veldig lyst på denne før jeg så de live.

Men så nettop tråden din på felgene, å du får nok solgt de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant sant. Sku gjerne gått for 20. Men må tenk på komfår i baksete.

Ikke så kjekt med kjøretur fra Stavanger t Trondheim med en unge som protestere på grunn av for stiv bil.

Så det blir nok 19".

Vertini felgene er rå mens gs felgene er stilrene som du sier. Er skikkelig i tvil på hvilken look jeg går for der.

Bilen er en carbonsort touring shadowline. Så har tenkt på å gå for helt svart bil med lyse felger, da blir det eventuelt noe sånt som gs felgene eller orginale Star Spoke 128.

Sort grill har kommet i hus å soting til rutene er bestilt.

Da får du ta det igjenn på bredda da :wink:

De Monza felgene ser jo fryktelig gromme ut, men burde vel ha hvertfall 9.5 bak og ikke 8.5 på alle 4....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du ta det igjenn på bredda da :wink:

De Monza felgene ser jo fryktelig gromme ut, men burde vel ha hvertfall 9.5 bak og ikke 8.5 på alle 4....

Det skal på 9,5 bak ja.

Syns monza felgene ser rå ut på bilde. Men var nede å så på de i butikken å ble skuffa. Desverre, hvis ikke hadde de stått på bilen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...