kim_heggvold Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Noen som har vært på dekk 1 å sett på vertinifelgene de har fått. Lurer på om det er noen som har kjøpt noen av disse til e60/61 å har bilder av hvordan det ble (bilder?). Har også tenkt på GS-Infinity, så hvis noen har biler av disse på bil så post de også. Kim Robert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Så de Vertini-felgene, masse rått der som kler e60... Ellers var det jo stilrent med de GS-felgene Husk, kjøp aldri for små felger.... 20" på E60 er minimum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_heggvold Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Sant sant. Sku gjerne gått for 20. Men må tenk på komfår i baksete. Ikke så kjekt med kjøretur fra Stavanger t Trondheim med en unge som protestere på grunn av for stiv bil. Så det blir nok 19". Vertini felgene er rå mens gs felgene er stilrene som du sier. Er skikkelig i tvil på hvilken look jeg går for der. Bilen er en carbonsort touring shadowline. Så har tenkt på å gå for helt svart bil med lyse felger, da blir det eventuelt noe sånt som gs felgene eller orginale Star Spoke 128. Sort grill har kommet i hus å soting til rutene er bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 viewtopic.php?f=18&t=151206 <-- GS 19" felgene (Helt nye og helt nye dekk) mine er til salgs! Hadde nok kledd bilen din pm meg om interessert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_heggvold Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=151206 <-- GS 19" felgene (Helt nye og helt nye dekk) mine er til salgs! Hadde nok kledd bilen din pm meg om interessert ! Var nede hos GS i Sirevåg i går å så på felger. Desverre så ble jeg litt skuffa over Monza felgen. Hadde veldig lyst på denne før jeg så de live. Men så nettop tråden din på felgene, å du får nok solgt de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Sant sant. Sku gjerne gått for 20. Men må tenk på komfår i baksete. Ikke så kjekt med kjøretur fra Stavanger t Trondheim med en unge som protestere på grunn av for stiv bil. Så det blir nok 19". Vertini felgene er rå mens gs felgene er stilrene som du sier. Er skikkelig i tvil på hvilken look jeg går for der. Bilen er en carbonsort touring shadowline. Så har tenkt på å gå for helt svart bil med lyse felger, da blir det eventuelt noe sånt som gs felgene eller orginale Star Spoke 128. Sort grill har kommet i hus å soting til rutene er bestilt. Da får du ta det igjenn på bredda da De Monza felgene ser jo fryktelig gromme ut, men burde vel ha hvertfall 9.5 bak og ikke 8.5 på alle 4.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_heggvold Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Da får du ta det igjenn på bredda da De Monza felgene ser jo fryktelig gromme ut, men burde vel ha hvertfall 9.5 bak og ikke 8.5 på alle 4.... Det skal på 9,5 bak ja. Syns monza felgene ser rå ut på bilde. Men var nede å så på de i butikken å ble skuffa. Desverre, hvis ikke hadde de stått på bilen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Monza felgene er ein del mørkere enn dei framstår på bildene på gsbildeler. Men gromme, absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_heggvold Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 19" x 9,5 Da fikk jeg prøvd vertini felgene på bilen. Ser ikke ut som det skulle bli galt dette. Det svarte i felgen forsvant igrunn når felgen kom på bilen. Noen som har noe alternativ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå