Gå til innhold

Lorvås E30 325i mtech 1 s50b30 Nye felger side 8


lorve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

NICE!! LIKER dette! Men få deg startec eller sett på de orginale lyktene igjen.. De der ser bare helt ræv ut etter min mening.. Ellers er bilen din PEN!

Mangler du tåkelys forresten?

Er på jakt etter nye baklykter, men er jo ikke lett og oppdrive desse startec-ene men skal bytte til det når jeg finner noen :)

Bra spotta. Tok ut tåkelysene når jeg lakka fronten og de var så rustne og råtne at jeg gadd ikke og ha de på igjen. Har sett etter sota tåkelys men finner ikke. Noen som selger det montro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk på tysk ebay, jeg handlet der til fin pris. Sette på ett sett strøkne på min i dag;)

Sett JOM sette ditt foresten?

Ja skal fylle med på ebay. Har ikke satt på JOM sette mitt enda nei, får gjøre det neste helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk på tysk ebay, jeg handlet der til fin pris. Sette på ett sett strøkne på min i dag;)

Sett JOM sette ditt foresten?

Ja skal fylle med på ebay. Har ikke satt på JOM sette mitt enda nei, får gjøre det neste helg :)

Der blir bra:) Må "snu" senkejengen dine...på bilde du har lagt ut er de feil vei, de skal tredes ned over fjørbena..ble en del letter å montere de da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den første prøveturen igår :) funker som f... det her, men sprengde mellompotta på prøvetur nr 2, så skrangler noe helt sinnsykt i potta med motoren igang #-o

Noen som vet hvor tempnåla skal stå når motoren er driftvarm? Får nåla bare opp på streken før rett opp.

Litt respons testing (filma med mobil...):

http://s1115.photobucket.com/albums/k55 ... EO0009.mp4

Du må bytte tempsensor til samme type som står i M20 for at det skal bli riktig måling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger et sett med nye MHW lykter (griseskjeldne til preface e30) tilsalgs her inne. Prisen er ganske stiv, men absolutt verdt det syns jeg, da de er hakket penere enn startec også.. ;) Jeg hadde kjøpt de selv hvis jeg ikke hadde hatt startec fra før, og skulle bygd finværsbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk på tysk ebay, jeg handlet der til fin pris. Sette på ett sett strøkne på min i dag;)

Sett JOM sette ditt foresten?

Ja skal fylle med på ebay. Har ikke satt på JOM sette mitt enda nei, får gjøre det neste helg :)

Der blir bra:) Må "snu" senkejengen dine...på bilde du har lagt ut er de feil vei, de skal tredes ned over fjørbena..ble en del letter å montere de da:P

Skal hente bilen på Mandag i påskeferien. Montere alle deler jeg har kjøpt inn og få prøvd bilen skikkelig med prøveskilt :)

Oj f... kan stemme det Kristian! Takk for tipset!

Steven: I know. Den sto på når jeg filma det derre. Men har lest at flere skriver at motoren er driftsvarm på streken før rett opp

Hawkon88:

Skjeldne ting koster somregel deretter, men er jo de fineste lyktene til e30 ja. Må nok ha startec / MHW etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei! Lenge siden update nå, har endelig fått henta bilen fra lagring :D

Skjedd litt siden sist har kjøpt : startec lykter og Keskin kt1 felger :) Dimensjon 17X10 bak og 17X8,5 fremme, må bare få lagt på dekk :)

Fått montert nye fjørbein med nye lager og justerbart JOM senkesett. Montert nye motorfester pga de som var der var veldig myke og slitne. Montert ny bosch 044 bensinpumpe bilen gjekk mye bedre nå :) Montert vanoshjerne og lambdasonder

Ble litt lavere nå :D

5le0xye8z3i2fua3d7mf.jpg

0ovvpqmcnq935aqonuqf.jpg

Liten test montering

ulfr8nitmvlvangeceb2.jpg

ki2bj5hxijxmo0ax3upk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fin høyden i fronten med M-tech fronten, må bli en sånn på meg også etter hvert:)

Få dekk på nyehjula nå! Blir spennende å se den med de på;)

Ble igrunnen veldig fornøgd med høgda fremme, bytta til 60 fjærer bak. Ble mye bedre, men kansje fortsatt litt høyt

Kjøpe felga mine da så jeg får råd :D Gleder meg til og få prøvd de og se hvordan det blir med hjulbuer å slikt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...