kenmyh Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Hei! Jeg var i dag dritt lei av at lampa for sensoren for lite bremsebelegg lyser, så jeg skulle til å bytte klosser (trodde jeg hadde metall mot metall bak..), men det viste seg at alt var i den skjønneste orden og det var masse bremsebelegg igjen bak. Så sjekka foran og der var det også veldig bra. Men så la jeg merke til at det kun var sensor på høyre side bak, og venstre foran. Er dette riktig? Skal det ikke være på alle 4 hjula? Sjekka den boksen etc som kabla skal gå inn i, og der de mangla var det ikke plass til flere kabler bl. anna. Om det er som det er, så må det vel være en sikring som har tatt føyken, siden lampa lyser, eller er jeg helt på jordet nå? Takker for svar! Kenneth
kabeldeigen Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Hei, er riktig at det skal være 1 sensor foran og 1 bak. Så du er ikke helt på tryne Men at det lyser i dasnbordet er vel at en av sensorene dine er blitt skadet på en eller annen måte. Anbefaler at du skifter begge 2. Da er du kvitt problemet
kenmyh Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 Haha, godt å høre at jeg ikke var helt borte da! Hvordan bytter man disse da? Så ut som det var litt mikkmakk for å få gjort det, eller?
_Mayhem_ Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 du kan også evt klippe og tvinne sammen kablene til sensoren om du ikke får skifta det med en gang. Men er vel bare en liten boks du kobler ifra og drar ut sensoren fra holderen ved klossen.
blast Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Men er det skiver bak, så har du egne sko for håndbrekk. Jeg har byttet bremser i alle hjørner men ikke de til håndbrekket, lampa lyser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå