mspec Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 når jeg står i ro eller kjører sakte fremover får jeg hyling når jeg dreier rattet til venste. når jeg rygger får jeg hyling når jeg dreier rattet til høyre.. hylingen høres ut som det kommer fra venstre forhjul en plass.. noen som vet hva dette er?jeg fikk beskjed for ikke så lenge siden at det var noe slakk i tannstanga men jeg har ikke hatt noe hyling fra styring tidligere eller like etter bilen var på sjekk hos bmw..kom 2 uker senere..men om det er dette som er årsaken vet jeg ikke..har btw sjekke servooljen..
AutoMartin Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Er vel ei reim som driver servo. Sjekk om den må strammes.
mspec Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 reima er multireim som jeg skiftet for 4mnd ca..det er automatisk stramming på den også som jeg også skiftet.. dog reima er uorginal..men reima skal vel vare lenger som så
Brekke Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 kanskje prøve med sånn reimspray å sjekke om lyden går bort! da finner du hvertfall ut om det er der
mspec Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 det kan jeg vell alltids prøve..hvilken type reimspray?funker det med CRC/WD40?
Brekke Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 har ikke no spesiell erfaring på merker, men veit det har funka i korte tider på skrikete reimer før, enhver reimspray burde vell funke ville jeg tro
AutoMartin Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Bruk ihvertfall en spray beregnet for reim. CRC-WD40 er såvidt jeg vet rustløser/smøring og må ikke nrukes på reim. Vet at noen gjør det, men da det er olje/fett i denne fører den bare til at reima glir mer, men lydløst
mspec Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 hehe,neida..jeg fant frem biltemakatalogen og fant frem reimspray,så da blir d en biltematur idag da er det bare å krysse fingrene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå