larser22 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Har en 523ia 96 mod som er hva man kan kalde morra gretten. Starter faen ikke nor jeg skal på jobb om morgene ca 07.00. Men starter nor jeg kommer hjem ca kl16,00. da er det bare å vri om nøkkelen og går som en kule. Bilen har stått på bmw på åråsen i ca. 6mnd. Uten at de klarte og fikse det. Trenger serriøst hjelp her. Vurderer og kvitte meg med den vis ikke dette blir bra snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 1: periodisk feil på kam/veivakselgiver 2: dysene dine drøpper. 3: har du olje på motoren? lite olje så suger vanosen luft og du får ikke nåkk løft på ventilan. 4: bensinpumpe dette er feilen tipper jeg da! en av disse eller flere.. hvor langt er bilen godt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larser22 Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Har bytta veiv føler. har bytta bensin pumpe. tennings bryter. Så da får jeg bestille kamføler og bytte den. har nok olje på den Veit du hvor den føleren sitter?? motoren har gått 250000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 den sitter attme vanos enheten. men ta opp dyse galleriet og se om dysene drøpper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larser22 Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Skal gjøre det. så får vi håpe det ikke er dysene for de var dyre gitt. men takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå