Tiller Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av mine tidligere BMW'er. Som en liten inspirasjon til andre kanskje. Min Første BMW and 1996 BMW 518 var. Men den har bilder av jeg desverre ikke bilder av. Min andre var BMW 320i Coupe and BMW 1991 Utstyr: * Air conditioning (noen her som har eller har hatt samme type AC? Har ikke sett det før) * 17 "Aluminum felger 225-45-17 * Fjernet katten * Sportsratt * Hvite blinklys rundt hele * Tåkelys * M-tech frontfanger * M-Tech undergraduate tell * El vinduer * Sentr. lås og alarm * El. speil Min tredje BMW vare en 1995 320i Cabriolet Utstyr: * Digitalt 2-soners klima * Varmeseter * 4x El. vinduer * El. cab * El. speil * 2x air bag * M-tech frontfanger * M-tech ratt * M-tech skinn interiør * Tåkelys * Angel eyes * Crystal clear baklykter * 18" felger 225-40-18 * BMW sound system med 10 høytalere og egen fortserker * KN luftfilter * Simons effekt anlegg * Lille kjørekomputeren * Hvite blinklys * Facelift grill * Sentr. lås (fjernstyrt) * Alarm Min fjerde BMW vare en 1996 Z3 1,9 140hk Utstyr: * 17" alu felger 225-45-17 * Store musikk anlegget (For Z3) * Store kjørecomputeren (For Z3) * Simons effektanlegg * KN luftfilter * Skinn interiør * El. vinduer * El. speil * El. seter * Tåkelys * Rieger front leppe * Varmeseter * Windshot * M-tech ratt * 2x air bag
Tiller Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Er nå igang med min femte BMW. Den holder jeg på å ordne litt med. Det er en 1996 BMW 318i Touring Facelift. Her er tråden om den: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=146105
Tiller Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Takk takk. Er ganske fornød med sluttresultatet på alle tre. De ble kjøpt ganske orginale, og med noen små feil som ble fikkset. Bil er en stoor hobby for meg så jeg liker å gå å pussle med det. Holder nå på med min femte BMW (nr. 11 i rekken av biler) Sjekk gjerne linken jeg la ut litt over her. Work in progress!
Melkvik Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Skal ikke dette helst ligge under show off? pene biler var det nå i hvertfall da;)
Tiller Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 Skal ikke dette helst ligge under show off? pene biler var det nå i hvertfall da;) Du sier noe der, den skulle vell egentlig det da. La ikke merke til det selv før nå, men planen var å legge de der ja. Men men. Noen som vet om det går å flytte hele tråden`?
BMW-Coupe Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Hei Tiller. FS92095 kjøpte jeg våren 2008, var i mitt eie helt til jeg totalvraket den ifjor sommer... En god bil, med mange minner. Km stand var ca 270k når den ble skadet. Det ble også montert mtech speil på den også. Og nå fikk jeg svaret på den gromme lyden den bilen hadde. Det hørtes ikke ut som en 320 for å si det sånn.
Tiller Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 Hei Tiller.FS92095 kjøpte jeg våren 2008, var i mitt eie helt til jeg totalvraket den ifjor sommer... En god bil, med mange minner. Km stand var ca 270k når den ble skadet. Det ble også montert mtech speil på den også. Og nå fikk jeg svaret på den gromme lyden den bilen hadde. Det hørtes ikke ut som en 320 for å si det sånn. Så morro! Hvor holder du til henn? Jeg solgte den til en i Stavanger tor jeg da hadde den gått i ca 220k-225k Synd at den ble totalvraket, var en fin bil Hehe, ja den hadde litt grommere lydd enn vanlig, innmaten i katten var pelt ut Har du bilder av den fra den var i ditt eie?
BMW-Coupe Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Hei Tiller.FS92095 kjøpte jeg våren 2008, var i mitt eie helt til jeg totalvraket den ifjor sommer... En god bil, med mange minner. Km stand var ca 270k når den ble skadet. Det ble også montert mtech speil på den også. Og nå fikk jeg svaret på den gromme lyden den bilen hadde. Det hørtes ikke ut som en 320 for å si det sånn. Så morro! Hvor holder du til henn? Jeg solgte den til en i Stavanger tor jeg da hadde den gått i ca 220k-225k Synd at den ble totalvraket, var en fin bil Hehe, ja den hadde litt grommere lydd enn vanlig, innmaten i katten var pelt ut Har du bilder av den fra den var i ditt eie? Ja, jeg må si jeg skvatt litt når jeg først så den! Jeg holder til i Molde, han karen du solgte bilen til flyttet opp hit(Robert Slyngstad), og begynte å jobbe på samme plass som meg. Så jeg kjøpte den av han som en førstebil. Mye solgte du bilen for? Jeg tror jeg har noen bilder liggende på PC'n hjemme. Er på jobb nå serru.. Jeg lurte også på det med den AC'n..Har ikke sett lignende før jeg heller, men den funket ihvertfall!
Tiller Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 Hei Tiller.FS92095 kjøpte jeg våren 2008, var i mitt eie helt til jeg totalvraket den ifjor sommer... En god bil, med mange minner. Km stand var ca 270k når den ble skadet. Det ble også montert mtech speil på den også. Og nå fikk jeg svaret på den gromme lyden den bilen hadde. Det hørtes ikke ut som en 320 for å si det sånn. Så morro! Hvor holder du til henn? Jeg solgte den til en i Stavanger tor jeg da hadde den gått i ca 220k-225k Synd at den ble totalvraket, var en fin bil Hehe, ja den hadde litt grommere lydd enn vanlig, innmaten i katten var pelt ut Har du bilder av den fra den var i ditt eie? Ja, jeg må si jeg skvatt litt når jeg først så den! Jeg holder til i Molde, han karen du solgte bilen til flyttet opp hit(Robert Slyngstad), og begynte å jobbe på samme plass som meg. Så jeg kjøpte den av han som en førstebil. Mye solgte du bilen for? Jeg tror jeg har noen bilder liggende på PC'n hjemme. Er på jobb nå serru.. Jeg lurte også på det med den AC'n..Har ikke sett lignende før jeg heller, men den funket ihvertfall! Hehe, dette var morro Husker ikke helt hva salgssummen var, er en stund siden og jeg har hatt et par biler siden da. Ja det AC anlegget har jeg aldri sett på en E36 før, mulig det kan være noe form for ettermontert anlegg, men kaldt og godt var det hvertfall Ja bare sleng opp noen bilder om du har det liggende, dette var morro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå