Skallesei Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 SOLGT!!! Selger felgene som står på cabben min! OZ Ceres i størrelsen 8,5x17" ET15.... Felgene har 5-serie innpress og derfor en brukbar kant! Står nå på piggfrie vinterdekk i størrelsen 215/45-17" Sommerdekk i samme dimensjon følger også med. Befinner seg i Molde. Kan fikse gratis frakt til Trondheim og Oslo. GI BUD! Ryker umiddelbart om noen byr 5.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Bud på 3.500,- motatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andusy Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 4000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andusy Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 men da betaler du frakt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Hvor i verden bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Standar at alle som selger felger bor halve jorden rundt :/ Du får si ifra hvis du skal ned til Tønsberg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Kompis av meg var i Tønsberg med lastebil i forigårs... Men jeg kan uansett fikse gratis frakt til Oslo, om du kan hente de der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Ja det var rimelig syn,men vilken dag å tidspunkt skal han/hun til oslo ? Har ikke stor bil,men sjekker opp med brodern om en tur til oslo,men må vite ca tidspunkt,er jo ikke lange turen til oslo,men ikke akkurat så kjent,men har Gps. Å så klart ca pris du hadde tenkt deg,hvis dem er hele å ikke alt får ille stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Takker for flere bilder,ålreit å se litt før man kjøper.når det er snakk om så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 valse mye for og få de på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Litt bør du jo valse da. Kommer ann på hvor lav bilen din er også. Min er ikke valsa, og det subber litt bak. Kan tenke meg 5.000,- for disse med 2 sett dekk. Har flere kompiser som kjører til Oslo, men en av de er i alle fall i Oslo rundt klokken 15 på torsdag. Han må du evt møte oppe på Ringnes. Han andre kjører opp og ned annenhver dag. Da kan du hente hjula på ulven. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Takker,sjekker opp med brodern i morgen å gir tilbakemelding om han har tid,men regner med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Telefonnummeret mitt er 400 41 049 om det er lettere å ringe eller sende sms... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Skal noen av dem tidligere nedover til oslo i morgen eller onsdagen ? blir for sendt på Torsdagen på grunn av jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 kan få de til Alnabru på onsdag om du kan hente de der på formiddagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå