Inline six Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 I dag har det dukket opp et nytt fenomen på 730en. Under kjøring på tur til jobb kuttet den plutselig i et sekund for så å starte igjen, skjedde to ganger og ga et markant rykk i bilen. Skjedde igjen en gang på tur hjem fra jobb. Var så ut og kjørte i kveld og da skjedde det mens den sto på tomgang. kuttetr helt og plutselig for så og fyre igjenn etter et sekund, rykka til godt i bilen da også. Mistenker svinghjulsføler eller coil med periodisk brudd etter som at den kutter så fort for så å fyre igjenn uten antydning til fjusk eller redusert motorkraft. Noen med erfaringer med lignende symptom?
Ballder Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Var slik min e39 opplevdes med "deffekt" veiv føler.
Inline six Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Ja kan ikke tenke meg noe annet som gir et slikt symptom. Skal på huggern i morgen å skru av en der foreløpig til jeg får handla en ny. Det skumle med disse følerne er jo når de plutselig bestemmer seg for å ta kvelden for godt, da kan det være kjedelig å stå i rushtrafikken med null sjangs for å få start igjenn
Ballder Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Eller i det du skal hive deg ut i trafikken noen meter før den forbanna traktoren som kommer rullende med 25 tonn på slep..
Morty999 Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 bytt veivføler.. jeg har en liggendes om du trenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå