Jim523ia Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Hei. Har bytta bremseklosser og sensorer på min e39. Må jeg på verksted å få nullstilt varselet eller finnes det triks som jeg kan gjøre det hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Det blir nullstilt når du bytter sensor. Trenger ikke å gå på noe verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Det nuller seg selv med tenning på (ikke motor i gang) etter ca 1-2 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feiringbruk Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Det nuller seg selv med tenning på (ikke motor i gang) etter ca 1-2 minutter. må man ikke ha tenningen i posisjon 2 noen sekunder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Tenning på 30 sekunder,tenning av og start bilen så er det nullstilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim523ia Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Tenning av i 30 sekunder funket fint. Men da jeg skulle starte bilen etterpå hugg han etter i ett sekund så døde han helt. Så nå er det ikke start å få. Jippi for bmw.... Hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feiringbruk Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Tenning av i 30 sekunder funket fint. Men da jeg skulle starte bilen etterpå hugg han etter i ett sekund så døde han helt. Så nå er det ikke start å få. Jippi for bmw.... Hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim523ia Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Gammeleriken starta til slutt. Fikk filt ut batteriet pluss en del filing med startkabler så levnet den til. Virket som den gikk rå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Dette er en standardfeil på e39.hvis man er obs på det så skjer det ikke igjen.motor må gå noen minutter etter kaldstart hvis den skal starte normalt etterpå.symtomer er at bilen har mistet kompresjonen når man prøver å starte.da er det bare å fortsette å kinne til den starter hvis man har ett godt batteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim523ia Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Okei. Men det var kjekt å vite til neste gang:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå