TargaBMW Posted April 23, 2010 Share Posted April 23, 2010 Har noen BMW felger, orginale som jeg vil prøve å få bytta i en cd spille md usb. noen som er hypp på bbs felger? er dårlig gummi på de. har også 2 Borbet felger, og et sett med noen andre orginale 15". har også en Iphone 1 gen jeg vil bytte bort, litt knust skjerm men har ikke noe å si for å bruke den, er bare "dekslet" som er knust Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwkizn Posted April 23, 2010 Share Posted April 23, 2010 Jeg har en LG spiller liggende med usb. veldig stilig spiller med mye funksjoner. kan også velge av div farger i display. hvor i landet holder du til? Og har du bilder av de felgene du vil bytte bort? Og er det 3 eller 5 serie innpress? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TargaBMW Posted April 23, 2010 Author Share Posted April 23, 2010 Jeg har en LG spiller liggende med usb. veldig stilig spiller med mye funksjoner. kan også velge av div farger i display. hvor i landet holder du til? Og har du bilder av de felgene du vil bytte bort? Og er det 3 eller 5 serie innpress? Hei har til både 3 serie og 5 serie. kan legge inn bilder i morgen, bor VED drammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts